۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۰۴۷۱۶
مدیر حوزه علمیه مازندران:

آل سعود مهم‌ترین کارخانه تولید و صادرات تروریست در جهان است

آل سعود مهم‌ترین کارخانه تولید و صادرات تروریست در جهان است
مدیر حوزه علمیه مازندران گفت: اعمال ننگین و نکبت بار آل سعود این رژیم جنایت کار را هر لحظه به سقوط و نابودی نزدیک‌تر می‌کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن جنایت اخیر سعودی‌ها در اعدام ۳۷ نفر از مسلمانان مبارزه و حق طلبان شیعه و سنی، این اقدام سعودی‌ها را نشان از عمق خباثت آن‌ها دانست.

وی با بیان این که رژیم جنایت کار آل سعود سال‌ها است که به کشتار مردم بی گناه منطقه مشغول است، افزود: در کارنامه این رژیم سفاک جز کشتار و جنایت چیز دیگری دیده نمی‌شود.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رفتار و رویکرد رژیم آل سعود در برابر امت اسلامی به ویژه شیعیان خارج از هر گونه نگاه انسانی و اسلامی است، گفت: جنایت‌های این رژیم فاسد در سال‌های اخیر قلوب هر انسان آزاده‌ای را جریحه دار می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که مدت کوتاهی است که از رسوایی آل سعود در کشتن جمال خاشقچی می‌گذرد، گفت: این بار نیز رژیم سفاک سعودی با حمایت و چراغ سبز آمریکایی‌ها تعداد زیادی از مسلمانان این کشور را به اتهام‌های واهی اعدام کرده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه این کشتار بی رحمانه در برابر دیدگان مدعیان حقوق بشر صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: کسانی که ادعای دفاع از حقوق بشرشان گوش فلک را کر کرده است در برابر این جنایت آشکار سعودی‌ها لال شده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشور‌های غربی حقوق بشر را تنها ابزاری برای فشار به برخی کشور‌ها در نظر گرفته اند، گفت: امروز که انسانیت از سوی سعودی‌ها زیر پا له شده است این مجامع حقوق بشری با سکوت خود مهر تأییدی برای این اقدام رژیم جنایت کار سعودی می‌زنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که متأسفانه سران کشور‌های اسلامی نیز در برابرجنایت‌های آل سعود سکوت کرده اند، افزود: جنایت‌های سعودی‌ها با سکوت کشور‌های اسلامی و مجامع بین المللی هر روز بیشتر می‌شود.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز آل سعود به مهم‌ترین کارخانه تولید و تجهیز تروریست در جهان تبدیل شده است، بیان داشت: دلار‌های حاصل از فروش نفت این کشور امروز صرف پرورش تروریستم تکفیری و صادر به سایر کشور‌ها می‌شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه امروز مثلت شوم آمریکایی، عبری و عربی منطقه خاورمیانه را با بحران‌های جدی مواجه کرده اند، خاطرنشان کرد: اعمال ننگین و نکبت بار آل سعود این رژیم جنایت کار را هر لحظه به سقوط و نابودی نزدیک‌تر می‌کند./۹۵۰/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات