۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۶۰۴۷۱۸

پیام آیت الله حیدری در محکومیت جنایات آل سعود

پیام آیت الله حیدری در محکومیت جنایات آل سعود
آیت الله حیدری جنایت وحشیانه گردن زدن ۳۷ شیعی و فعال مدنی سعودی را محکوم کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، در پیامی گردن زدن ۳۷ شیعی و فعال مدنی سعودی را محکوم کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

جنایت وحشیانه، ضد حقوق بشری و ضد انسانیت این رژیم سفاک حقیقت تروریستی آن‌ها را نشان می‌دهد.

گناه این جوانان محبت و ولایت اهل بیت علیهم السلام بود. دلیل اعدام وحشیانه آن‌ها این است که سعودی‌های ناصبی و ضد اهل بیت علیهم السلام هستند و هر کسی که محبت اهل بیت را در دل دارد، از نظر آن‌ها کافر است.

این کار‌ها از طرف رژیم سعودی مسبوق به سابقه است، قبل از این نیز آیت الله مرحوم نمر را گردن زدند و چند ماه پیش هم یک خبرنگار را در کنسولگری خود در ترکیه با اره تکه تکه کردند.

متاسفانه سازمان حقوق بشر سازمان ملل به واسطه اینکه آمریکا تمام قد از این گاو شیرده حمایت می‌کند، سکوت کرد و اگر هم کاری کردند، در حد لفظ و حرف بود و هیچ اقدام عملی صورت نگرفت.

اگر یک صدم این جنایت در کشور دیگری که وابسته به امریکا و اسرائیل نبود، اتفاق می‌افتاد، شوی رسانه‌ای به راه می‌انداختند و چه جار و جنجالی می‌کردند، اما نسبت به رژیم ملعون آل سعود، کوچکترین محکومیتی صورت نگرفت.

این رفتار‌ها واقعا مایه تاسف است، همه می‌دانیم خون این مظلومان هدر نخواهد رفت و ان شاء الله سقوط حتمی آل سعود را نزدیکتر میکند.

شهادت مظلومانه این جوانان به محضر مقام معظم رهبری، امت اسلام و شیعیان مظلوم عربستان در احسا، قطیف و مدینه تسلیت عرض میکنم و امیدواریم خداوند متعال این شهدا را با شهدای کربلا محشور نمایند./۹۴۵۶/د103/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات