۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۰۴۷۴۴
از سوی مدرسه علی بن ابی طالب اهواز؛

مراسم گرامیداشت شهادت جوانان شیعی به دست آل سعود برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت شهادت جوانان شیعی به دست آل سعود برگزار می‌شود
معاون تبلیغ مدرسه علی بن ابی طالب از برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت جوانان شیعی به دست آل سعود خبر داد.
حجت الاسلام احمد سواری، معاون تبلیغ مدرسه علی بن ابی طالب اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به شهادت تعدادی از جوانان شیعی به دستان آل سعود اظهار داشت: در راستای محکومیت جنایت آل سعود و همدردی با خانواده قربانیان، مراسم گرامیداشتی فردا در مدرسه علی بن ابی طالب برگزار می‌شود.

معاون تبلیغ مدرسه علی بن ابی طالب اهواز با دعوت از همه اقشار برای حضور در مراسم مذکور عنوان داشت: آیات موسوی جزایری و حیدری در این مجلس حضور خواهند داشت که امام جمعه موقت اهواز سخنران مراسم گرامیداشت خواهد بود.

این مقام مسؤول افزود: مراسم گرامیداشت فردا پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مدرسه علی بن ابی طالب واقع در کوی علوی اهواز برپا می‌شود.

حجت الاسلام سواری یادآور شد: در این مراسم شعرا و مداحان اهل بیت (ع) نیز اشعار و مداحی‌هایی پیرامون جنایات آل سعود، مظلومیت شیعیان و نوکری بن سلمان و پدرش به آمریکا و خیانت هایشان به جهان اسلام خواهند خواند.

وی در پایان با محکومیت چنین جنایتی تصریح کرد: سکوت مجامع و کشور‌های مدعی حقوق بشری در برابر چنین جنایتی قابل قبول نیست و بار دیگر معیار دوگانگی‌های غرب بر همگان آشکار شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات