۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۶۰۴۷۶۱

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در البرز در پی شهادت حجت‌الاسلام‌ قاسمی

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در البرز در پی شهادت حجت‌الاسلام‌ قاسمی
آیت‌الله حسینی همدانی در پیامی شهادت روحانی همدانی توسط اراذل‌ و اوباش را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی در پیامی شهادت روحانی همدانی توسط اراذل‌واوباش را تسلیت گفت.

متن پیام ایشان به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ

(کسانی که ظلم کردند) به‌زودی ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺩﺍﻧﺴﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﭼﻪ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﮔﺎﻫﻲ بازخواهند ﮔﺸﺖ؟

خبر شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی قاسمی ره موجب تأثر و تألم گردید.

تاریخ پر معنویت و مشعشع روحانیت شیعه پر است از ایثار، مجاهدت و شهادت. هر جا و هر وقت خطری متوجه اسلام و مسلمین در اقصی نقاط عالم شده است روحانیت با تمام قدرت اقدام به انجام‌وظیفه کرده و درراه حمایت و دفاع از کیان دین و عزت مردم خطرپذیر بوده بدون کوتاهی و عقب‌نشینی در این مسیر شهدای گران‌قدری را تقدیم نموده است‌. امروز که اهریمنان و خناثان با تمام توان دین و فرهنگ ناب اسلام و تشیع را در فضای مجازی هدف قرار داده و هر نوع آلودگی، ابتدال و شبهه را نشر می‌دهند بر مسئولین مربوطه لازم است که هرچه سریع‌تر نسبت به کنترل و هدایت آن اقدام کنند و نگذارند اتفاقات تأسف‌بار تکرار گردد.

این‌جانب شهادت مظلومانه روحانی بزرگوار جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی قاسمی را به حوزه علمیه همدان و خانواده محترم، فرزندان، دوستان و هم‌سنگران شهید تبریک و تسلیت عرض نموده برای ایشان علو درجه و رفعت مقام و بازماندگان صبر و اجر از حضرت حق خواستارم.

حسینی همدانی

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج

۸ اردیبهشت ۹۸

عباس قاسم پور
ارسال نظرات