۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۶۰۴۸۲۷
فرمانده تیپ امام صادق خبر داد؛

اعزام بیش از ۳۰۰ مبلغ در ماه رمضان به نقاط مختلف کشور

اعزام بیش از ۳۰۰ مبلغ در ماه رمضان به نقاط مختلف کشور
حجت الاسلام معتمد با ارائه گزارشی از فعالیت‌های تبلیغی تیپ امام صادق (ع) اعزام بیش از سه هزار مبلغ در سال ۹۷ را از برنامه‌های تبلیغی این تیپ دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام معتمد در همایش اعزام مبلغان ماه مبارک رمضان تیپ امام صادق(ع) که پیش از ظهر امروز در سالن همایش های این تیپ برگزار شد، با ارائه گزارشی از فعالیت های تبلیغی تیپ امام صادق(ع)، گفت: برای ماه مبارک رمضان سال جاری 386 مبلغ اعزام خواهند شد.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) ادامه داد: البته 50 مبلغ نیز به دلیل ضرورت حضور آنها در مناطق شمال غرب و مرزها پیش از این اعزام شده اند و هشتاد نفر دیگر نیز به مراکز استان های سیل زده اعم از لرستان، گلستان و خوزستان اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: به صورت کلی در ماه مبارک رمضان پانصد مبلغ اعزام خواهند شد؛ در سال 97 نیز بیش از هزار مبلغ از حوزه علمیه قم به مرزها و مراکز سپاه اعزام شده اند و بیش از هزار نفر نیز جذب محلی از حوزه های علمیه داشته ایم که به صورت کلی سال گذشته بیش از سه هزار مبلغ به مراکز مرزی و پادگان های نیروهای مسلح اعزام شده اند.

حجت الاسلام معتمد با اشاره به برنامه های تبلیغی تیپ امام صادق(ع) در سال 98 گفت: اعزام هزار و 566 نفر از حوزه علمیه قم و هزار و 566 مبلغ از حوزه های علمیه شهرستان ها از برنامه های اعزام مبلغ تیپ امام صادق(ع) به شمار می روند که غالب این مبلغان دارای مدرک سطح سه و چهار حوزه علمیه هستند و در هر نقطه ای که سپاه پاسدارن دارای پایگاه یا پاسگاه است به ویژه در مناطق مرزی اعزام می شوند.

وی ادامه داد: به غیر از اعزام به مراکز داخلی، به منطقه جعفر طیار سوریه نیز مبلغانی اعزام می شوند که امروزه بیش از 90 مبلغ در این منطقه حضور دارند و دو گروهان دیگر نیز از مشهد اعزام خواهند شد و یک گروهان نیز از قم آموزش های لازم را پشت سر گذاشته و آماده اعزام هستند./1324/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 12
 
مصطفی رستمی
ارسال نظرات