۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۳
کد خبر: ۶۰۴۸۳۷
از پرفروش‌ترین کتاب‌های نشر اسراء؛

«مفاتیح‌الحیاة» آیت‌الله جوادی آملی

«مفاتیح‌الحیاة» آیت‌الله جوادی آملی
انتشارات اسراء، وابسته به بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء، با ۲۵۰ عنوان کتاب در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافت است.
به گزارش خبرگزاری رسا، «مفاتیح‌الحیاة»، اثر آیت‌الله عبدالله جوادی آملی که تاکنون بیش از ۲۲۰ نوبت تجدیدچاپ شده، در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نشر اسراء است.

انتشارات اسراء، وابسته به بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء، با ۲۵۰ عنوان کتاب در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کرده که حدود ۱۵ عنوان از این آثار چاپ نخست و جزو پرفروش‌های این موسسه هستند.

ازجمله کتاب‌های جدیدِ عرضه شده در غرفه این انتشارات می‌توان به جلد‌های ۴۶ تا ۴۸ تفسیر «تسنیم»، جلد‌های ۲۰ تا ۲۲ کتاب «رحیق مختوم»، «تحریرالاصول»، «کوثر اربعین»، «کتاب الزکوة» و «کتاب الصلوة» اشاره کرد.

به گفته علی ابوالقاسمی، مدیر تولید و فروش انتشارات اسراء، ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف برای فروش درنظر گرفته شده است.

وی همچنین اظهار کرد: امسال هم کتاب‌های دوره‌ای همچون تفسیر «تسنیم» با استقبال خوبی مواجه شده‌اند و بیشتر متقاضیان این کتاب‌ها طلاب و دانشجویان و پژوهشگران علوم دینی و قرآنی هستند. البته عموم هم سراغ این کتاب‌ها آمده‌اند.

ابوالقاسمی در پایان از رونمایی کتاب‌های «خطبه‌های نهج‌البلاغه» و جلد ۵ «رجال تفسیری» در آینده‌ای نزدیک و همزمان با نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
منبع: ایبنا
ارسال نظرات