به گزارش خبرگزاری رسا، سه‌شنبه ده اردیبهشت، در هفتمین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سه کتاب در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد.

از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ شهریار امینیان، عضو هیئت مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس، به ارائه «الزامات نهضت ترجمه آثار دفاع مقدس» می‌پردازد.

«راهبرد‌های نظری فرهنگی فمینیسم در فضای نشر و کتاب» توسط ابوالفضل اقبالی از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ ارائه خواهد شد. اقبالی پژوهشگر حوزه مطالعات زنان و دکترای علوم اجتماعی است.

رونمایی از کتاب «من میترا نیستم»، نوشته خانم معصومه رامهرمزی از انتشارات آوای کتاب‌پردازان، از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود. این کتاب با محوریت شهید زینب کمایی، شهید شاخص سال ۹۷ است که در ۱۴سالگی توسط منافقین ترور شد. در این مراسم نویسنده کتاب و خواهر شهید حضور خواهند داشت. همچنین کارگردان نمایشنامه صوتی این کتاب مهمان برنامه خواهد بود.

ساعت ۱۶ تا ۱۷ جشن ۲۰هزارتایی شدن و جشن امضا کتاب «مجید بربری» با محوریت شهید مجید قربانخانی برگزار می‌شود. در این مراسم نویسنده کتاب و خانواده محترم این شهید بزرگوار حضور خواهند داشت. این کتاب را کبری خدابخش دهقی به رشته تحریر درآورده و انتشارات دارخوین به چاپ رسانده است.

جدیدترین کتاب رحیم مخدومی با عنوان «او عموی من است» از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود. این کتاب را نشر رسول آفتاب منتشر کرده است.

بازخوانی آثار منتشره و رونمایی از آخرین آثار استاد محمدرضا سرشار آخرین برنامه این غرفه است که از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ برگزار خواهد شد. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش