۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۰۴۸۸۶
هم‌زمان با ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد؛

اعزام ۱۴۰۰ مبلغ و مبلغه دینی به نقاط مختلف خراسان شمالی

اعزام ۱۴۰۰ مبلغ و مبلغه دینی به نقاط مختلف خراسان شمالی
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اعزام یک هزار و ۴۰۰ مبلغ و مبلغه دینی به نقاط گوناگون استان هم‌زمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به اعزام طلاب و روحانیان به مناطق گوناگون استان، اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان یک هزار و 400 مبلغ و مبلغه دینی به مناطق گوناگون استان اعزام می‌شوند.

وی بابیان اینکه اعزام طلاب و روحانیان به نقاط گوناگون استان از جمعه هفته جاری آغاز می‌شود، افزود: این اعزام‌ها با توجه به ویژگی‌های جمعیتی و بومی مناطق به‌صورت گروهی و فردی است.

حجت‌الاسلام خادمی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از ابتدای ماه رمضان 800 روحانی خارج از استان وارد استان می‌شوند بااین‌حال در صورت کمبود نیرو در ایام ماه مبارک رمضان از ظرفیت طلاب و روحانیان حوزه‌های علمیه قم و مشهد هم استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مبلغانی که همسران روحانی دارند به روستاها اعزام می‌شوند و دیگر روحانیان در شهرها به فعالیت‌های دینی و تبلیغی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام خادمی در ادامه با تأکید بر اینکه در سال جدید رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغ و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: تلاش شده است تا از تمام ظرفیت‌های استان در راستای تبلیغ و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: فرامین رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب برای تمام اقشار جامعه تعهدآور است و در این راستا طلاب و روحانیان به‌عنوان خادمان و حافظان انقلاب اسلامی رسالت خطیری بر عهده‌دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در سال جاری به مناسبت ماه مبارک رمضان محافل تفسیری با استفاده از ظرفیت اساتید و صاحب‌نظران برجسته برگزار می‌شود و امیدواریم این محافل پربار بسیار گسترده‌تر شود./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات