۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۰۴۹۰۱
حجت الاسلام سبحانی:

رونق تولید کلید رفع مشکلات بیکاری، معیشتی و اقتصادی است

رونق تولید کلید رفع مشکلات بیکاری، معیشتی و اقتصادی است
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت به اهمیت رونق تولید در رفع مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: رونق تولید کلید رفع مشکلات بیکاری، معیشتی و اقتصادی است.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهمیت توجه به شعار سال بیان داشت: رونق تولید کلید رفع مشکلات بیکاری، معیشتی و اقتصادی است.

وی به رابطه تحقق رونق تولید با رفع مشکلات اقتصادی اشاره کرد و افزود: رونق تولید و راه اندازی کارگاه های تولیدی کوچک و بزرگ موجب زمینه سازی اشتغال جوانان شده و این مهم موجب رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی شده و در رونق و شکوفایی اقتصادی نقش آفرین است.

حجت الاسلام سبحانی به نقش دولت و مجلس در رفع موانع رونق تولید اشاره کرد و گفت: دولت و مجلس باید از متخصصین کمک بگیرند و از افرادی که امانت دار بوده و تخصص در کار دارند در زمینه های کاری به کار بگیرند.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس باید در راستای برون رفت از مشکلات اقتصادی طرح بریزند و کشور را در گذرگاه ها و مشکلات خارج کنند، افزود: باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت کرد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت عنوان کرد: نخستین ثمره رونق تولید اشتغال است، امروزه بسیاری از مشکلات فردی و اجتماعی و سرخوردگی نسل جوان به خاطر بیکاری بوده و رونق تولید برطرف کننده همه این مشکلات است.

وی با اشاره به موفقیت دیگر کشورها در زمینه اقتصادی خاطرنشان کرد: برای برون رفت از این مشکلات می توان از تجربه دیگر کشورها که از مشکلات اقتصادی رهایی یافته اند، استفاده کرد و استعدادهای خوب را شکوفا ساخت.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت عنوان داشت: برای رونق تولید باید بفکر جذب سرمایه گذار بود و بخش های خصوصی را فعال کرد، دولت نیز حمایت از تولیدکنندگان را در نظر بگیرد و مردم با خرید و مصرف تولید داخلی از تولید کننده حمایت کنند و از افراد متخصص و کاردان استفاده شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات