۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۶۰۴۹۴۰
آیت الله مهدوی:

رشادت های طلاب در مناطق سیل زده به رشته تحریر درآید

رشادت های طلاب در مناطق سیل زده به رشته تحریر درآید
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمات طلاب و روحانیان در مناطق سیل زده، گفت: این فعالیت‌های جهادی باید نوشته و ثبت شود تا مانند دفاع مقدس میراثی ماندگار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، ظهر امروز در اجتماع طلاب و روحانیون جهادی اصفهان، با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی نیز با وجود خسارتهای فراوان برکات بسیاری داشت، گفت: سیل نیز خساراتی داشت اما برکاتی هم به دنبال داشت، حتی اگر سیل فروکش کند بازهم باید امداد رسانی ادامه پیدا کند. طلاب در کنار امدادرسانی از مباحث دینی و فرهنگی نیز نباید غافل شوند.

وی در ادامه افزود: هنگام ظهور همه مردم جهان با هر دینی اگر جزء مستضعفین باشند نجات خواهند یافت و مشمول یاری و حمایت و عنایت امام زمان(عج) خواهند شد. زمانی که طلاب خدمت می‌کنند و حاضر نیستند حتی اسمشان را بیان کنند به دلیل نیت خدایی است که در وجود آنها است، این ایثار و خدمت و کمک رسانی الهی قابل ثبت و ضبط در دوربین و تصویر نیست بلکه موضوعی است که در نامه اعمال انسان و برای آخرت ثبت و ضبط می‌شود.

آیت الله مهدوی ریا نکردن و احترام گذاشتن به مردم در حین خدمت رسانی و امداد رسانی را موجب عدم بطلان زحمات جهادگران دانست و تصریح کرد: باید این خدمات و امداد رسانی ‌ها و زحمات نوشته شود و برای نسل‌های بعد بماند، حتی بدون اسم هم باشد ایرادی ندارد ولی باید مانند دستاوردهای دفاع مقدس و رشادت‌ها و ایثارهای فراوانی که از آن دوران به جا مانده است، فداکاری‌های این روزهای نیروهای جهادی و انقلابی در مناطق سیل زده ثبت و ضبط شده و به نسل‌های بعد منتقل شود./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات