۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۶۰۴۹۵۵

رونمایی «ماجرای فکر آوینی» و «شریعتی به روایت اسناد»

رونمایی «ماجرای فکر آوینی» و «شریعتی به روایت اسناد»
چهارشنبه یازدهم اردیبشهت، در غرفه مجمع انقلاب اسلامی کتاب‌‌ «ماجرای فکر آوینی» رونمایی و کتاب «شریعتی به روایت اسناد» معرفی خواهد شد.
بهگزارش خبرگزاری رسا، یازدهم اردیبهشت در هشتمین روز از نمایشگاه کتاب تهران، شاهد رونمایی از دو کتاب در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی خواهیم بود.

از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ گردهمایی ناشران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با موضوع «بررسی معضلات توزیع کتاب در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» با حضور تعدادی از ناشران جبهه انقلاب برگزار خواهد شد.

معرفی کتاب «شریعتی به روایت اسناد» از انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی، برنامه بعدی این غرفه است. مهمان این برنامه دکتر احسان شریعتی است و در ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.

ساعت ۱۶ کتاب «مدق به روایت همسر شهید» از انتشارات روایت فتح، برنامه بعدی این غرفه است. در این برنامه نویسنده کتاب و خانواده شهید حضور خواهند داشت.

برنامه بعدی این غرفه رونمایی کتاب «ماجرای فکر آوینی» اثر وحید یامین‌پور است که از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ شاهد آن خواهیم بود. این کتاب را نشر معارف به چاپ رسانده است.

در آخرین برنامه غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی در رونمایی کتاب «غدیر؛ دست در دست عشق» میزبان محمدسعید بهمن‌پورخواهیم بود. این برنامه ساعت ۱۹ تا ۲۰ برگزار شده و ناشر این کتاب انتشارات آثار سبز است. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
زهرایی نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
شهيد منوچهر مدق عاشق آسمان بود و بيشتر وقت ها نمازش را در پشت بام خانه مي خواند. هميشه مي گفت: "آنقدر عاشق پروردگار هستم كه نمي خواهم به اين راحتي شهيد شوم"
1
0