۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۶۰۴۹۶۰
با سخنرانی امام جمعه موقت اهواز؛

مراسم گرامیداشت شهدای عربستان برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای عربستان برگزار شد
مراسم گرامیداشت شهادت جوانان عربستانی با سخنرانی آیت الله حیدری در مدرسه علمیه علی بن ابی طالب اهواز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم گرامیداشت شهادت جوانان عربستانی، ساعاتی پیش با سخنرانی آیت الله حیدری، امام جمعه موقت اهواز در مدرسه علمیه سفیران علی بن ابی طالب اهواز برگزار شد.
 
در این مراسم که با قرائت قرآن کریم، مرثیه سرایی و شعرخوانی آغاز شد، آیت الله حیدری به تاریخچه مملو از قتل و جنایت آل سعود اشاره کرد.
                                پ/مراسم گرامیداشت شهادت جوانان عربستانی برگزار شد
آیت الله حیدری به اصل و نسب آل سعود و حمایت شان از وهابیت برای تخریب نام اسلام در جهان اشاره و عنوان داشت: آل سعود برای حفظ حکومت وابسته اش از قتل جوانان و فعالان حقوقی و فرهنگی ابایی ندارد و به واقع قدرتش تنها در همین محدود است.
 
همچنین حجت الاسلام موسوی، از اساتید حوزه علمیه سفیران علی بن ابی طالب اهواز با محکوم کردن شهادت تعدادی از جوانان شیعی در عربستان اظهار داشت: محبت و ولایت علی (ع) حد و مرز نمی‌شناسد و ما در اهواز با خانواده‌های این عزیزان در مصیبت شریک هستیم و از خداوند منان، زوال سریع آل سعود را خواستاریم.
 
از سوی دیگر در این مراسم یاد و خاطره طلبه همدانی شهید مصطفی قاسمی گرامی داشته شد و حاضران برای شادی روحش، فاتحه‌ای خواندند.
                              پ/مراسم گرامیداشت شهادت جوانان عربستانی برگزار شد 
لازم به ذکر است، در این مراسم آیت الله موسوی جزایری، نماینده مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان حضور داشتند./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات