۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۰۴۹۹۰
مدیر حوزه علمیه شهداد:

کنترل فضای مجازی نیازمند عزم جدی مسؤولان است

کنترل فضای مجازی نیازمند عزم جدی مسؤولان است
حجت الاسلام بذرکار با اشاره به این که کنترل فضای مجازی نیازمند عزم جدی از سوی مسؤولان است، گفت: دشمن در فضای مجازی به دنبال دور کردن مردم از دین و نظام اسلامی است.
حجت الاسلام مهدی بذرکار مدیر حوزه علمیه شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با فضای مجازی، گفت: فضای مجازی در کشور نیاز به کنترل دارد.
 
وی افزود: استفاده صحیح از فضای مجازی نیاز به تقوای الهی دارد و امروزه متاسفانه اکثریت مردم در فضای مجازی به دنبال مطالب منفی هستند.
 
حجت الاسلام بذرکار با اشاره به این که در کشور ایران ۸۵ درصد مردم ایران به دنبال مطالب و عکس‌های منفی در فضای مجازی هستند، خاطرنشان کرد: بازبودن فضای مجازی سبب می‌شود که جوانان در فضا‌های مجازی فریب دشمنان را بخورند.
 
وی بیان داشت: ایجاد قتل ها، ناهنجاری‌های اجتماعی، به وجود آمدن فتنه و دور شدن از اسلام از خطرات و تهدیدات فضای مجازی در کشور بر جوانان ایرانی شمرده می‌شود.
 
مدیر حوزه علمیه شهداد با توجه به این که دشمن در فضای مجازی به دنبال دور کردن مردم از دین و نظام اسلامی است، اظهار داشت: کنترل فضای مجازی نیازمند عزم جدی از سوی مسؤولان دارد.
 
حجت الاسلام بذرکار با اشاره به این که فضای مجازی امروزه خسارت‌های زیادی را در کشور ایجاد کرده است، تصریح کرد: وابسته بودن به غرب و نداشتن فضای مجازی مستقل دشمنان را در این هدف قرار داده که کشور ایران را از طریق فضا‌های مجازی از بین ببرد.
 
استاد حوزه علمیه شهداد خاطرنشان کرد: بدبین کردن مردم به نظام یکی دیگر از اهداف دشمن در فضای مجازی بر مردم ایران بوده که دولت و مسؤولان باید با برنامه ریزی مناسب به دنبال فضای مجازی مستقل باشند.
 
وی در پایان با بیان این که قوه قضاییه و مجریه جلوی تخریب‌های فضای مجازی را در کشور بگیرند، گفت: برخورد جدی از سوی قوه قضاییه با مفسدان فضای مجازی مهم‌ترین وظیفه این قوه در کشور شمرده می‌شود./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سالک جاده کربلا
Iran, Islamic Republic of
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
متن خبرهای کرمان دارای ارزش های خبری است متن را عالمانه تر بنویسید.
0
0
سالک جاده کربلا
Iran, Islamic Republic of
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
متن خبرهای حوزوی ارسالی از خبرگزاری دسا در استان کرمان دارای ارزش های خبری است متن را عالمانه تر بنویسید.
0
0