۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۰۵۰۰۰
آیت الله مظاهری:

جامعه المصطفی دستاورد بزرگی برای نظام اسلامی است

جامعه المصطفی دستاورد بزرگی برای نظام اسلامی است
رییس جامعه‌المصطفی واحد اصفهان به همراه شورای معاونان جامعه‌المصطفی، با آیات «مظاهری» و «مهدوی» دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، رئیس جامعه‌المصطفی واحد اصفهان به همراه شورای معاونان جامعه‌المصطفی، با آیات «مظاهری» و «مهدوی» دیدار نمودند.

در این دیدار حضرت آیت‌الله مظاهری، جایگاه جامعه‌المصطفی را در مجامع بین‌المللی والا برشمرد و اظهار داشت: امروزه، جامعه‌المصطفی به مقامات بالایی دست یافته است. اکنون، جامعه‌المصطفی المللی ممتاز شده است و دنیا به آن آفرین می‌گوید. جامعه‌المصطفی دست‌آورد بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ ملکی نیز گزارش مختصری از فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی جامعه‌المصطفی- واحد اصفهان در سال 1397 ارائه کرد و در این باره، اجرا نمودن و عملیاتی شدن طرح مربیان تربیتی، فعال‌سازی سطح 4 فقه و اصول و کلام و فلسفه و راه‌اندازی دکترای تطبیقی را مورد توجه قرار داد.

وی پرورش طلاب غیرایرانی را یکی از اصلی‌ترین مسائل مدنظر مسئولان جامعه المصطفی دانست و تصریح کرد: با رعایت تمام جوانب و ظرایف این فرایند، بر خود لازم می‌دانیم تمام تلاشمان را مصروف این امر مهم بگردانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی ادامه داد: جامعه‌المصطفی از گردنه‌های سختی عبور کرده و موفق بوده است. باید توجه داشته باشیم که تربیت جوانان به مواظبت، صبر و تحمل فراوانی نیاز دارد.

آیت‌الله مهدوی، عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در دیدار رئیس جامعه‌المصطفی- واحد اصفهان تصریح کرد: جامعه‌المصطفی برای آشنایی دنیا با نظام اسلامی، گسترش زبان فارسی و تبیین فرهنگ انقلاب بسیار می‌کوشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر تقویت استدلال عقلی در خویشتن، خاطرنشان ساخت: جامعه‌المصطفی نیز لازم است به تقویت استدلال عقلی، به منظور تبیین و تشریح مبانی ناب اسلامی، توجه روزافزون داشته باشد. در این باره، طلاب جامعه‌المصطفی نیز باید این تکلیف را بر دوش گیرند./1330/ج

ارسال نظرات