۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۰۵۰۶۵
نماينده ولي فقيه در كاشان:

مسؤولان از صندلی موقت ریاست برای خدمت به مردم استفاده کنند

مسؤولان از صندلی موقت ریاست برای خدمت به مردم استفاده کنند
آيت الله نمازي خدمت به نیازمندان و مستمندان را بالاترین عبادت دانست و ابراز امیدواری کرد مسؤولان از صندلی موقت ریاست برای خدمت به خلق خدا استفاده کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای زکات شهرستان کاشان در سال جاری با تقدیر و تجلیل از کمک‌های شایان توجه مردمی به هم وطنان سیل زده، گفت: مردم ایران مردم خوب و نجیبی هستند که نظیر آن که این چنین در امور خیر مشارکت و حضور داشته باشند در جهان بی نظیر است.

وی همچنین با تقدیر از حضور مردم مسلمان عراق در مناطق سیل زده جنوب کشور و کمک به مردم سیل زده ایران، افزود: ملت ایران در حوادث سیل اخیر و درحمایت و پشتیبانی از سیل زدگان تمام قد وارد عرصه و میدان خدمت شد و کمک‌های قابل توجه و شایان توجهی انجام دادند.

آیت الله نمازی با اشاره به اینکه رسانه‌های ایران باید اخبار و تصاویر شخصیت ملت ایران و پایبندی ملت نوع دوست ایران به ارزش‌ها و کمک‌های آن‌ها را به هم وطنان سیل زده به همه دنیا مخابره کنند، گفت: کمک ملت ایران به نیازمندان یک الگوی تمام عیار برای مردم جهان است.

وی ادامه داد: در اتفاقات سیل اخیر در کشور تمام هم و غم مردم، سپاه پاسداران، ارتش، نهادها، دستگاه‌های دولتی، مسؤولان و روحانیت کمک به سیل زدگان است، اما از انعکاس و انتشار این همه ایثار و فداکاری ایران به جهان غافل بوده و ضعیف عمل می‌کنیم.

به گفته وی، حضور روحانیت با عمامه و لباس در استان‌های سیل زده کشور و کمک آن‌ها به مردم سیل زده بازتاب خوب و گسترده‌ای داشته است.

نماینده ولی فقیه در کاشان مانور خبری بر فعالیت‌های مردمی در استان‌های سیل زده کشور را در رسانه‌ها کم رنگ خواند و افزود: فعالیت‌های انجام شده و کمک‌های مردم کاشان به استان‌های سیل زده کشور حتی در رسانه‌های استان اصفهان کم رنگ است.

وی در ادامه بر توجه شورای زکات استان و شهرستان کاشان به نیازمندان و مستمندان برای تهیه مایحتاج ضروری مواد غذایی آن‌ها در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: در وضعیت کنونی اقتصادی قشر ضعیف و نیازمند جامعه منتظر کمک‌های شورای زکات است و فعالیت در شورای زکات یکی از حسناتی است که در پرونده حسنات فعالان در این عرصه ثبت و ضبط می‌شود.

آیت نمازی گفت: برای ترویج فریضه زکات در جامعه و اهتمام مردم به این فریضه مهم و واجب ائمه جمعه و جماعات احکام زکات و اولویت‌های زکات فطره را در برنامه‌های ماه مبارک رمضان برای مردم بیان کنند.

وی فعالیت در شورای زکات و امر زکات برای خدمت به نیازمندان و مستمندان را بالاترین عبادت دانست و ابراز امیدواری کرد از صندلی موقت ریاست برای خدمت به خلق خدا استفاده کنیم./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات