۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۶۰۵۱۰۵
استاد حوزه علمیه:

مسؤولان حوزوی اجازه ندهند خون شهید قاسمی پایمال شود

مسؤولان حوزوی اجازه ندهند خون شهید قاسمی پایمال شود
استاد حوزه علمیه حمله به طلاب را حربه دشمن برای حذف روحانیت دانست و گفت: مسؤولان حوزه علمیه اجازه ندهند خون شهید قاسمی پایمال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مرادی استاد حوزه علمیه، عصر امروز در اجلاسیه سالانه اساتید حوزه‌های علمیه استان تهران گفت: در سالهای اخیر ما شاهد شهادت چند روحانی به ضرب چاقو بودیم و در روزهای اخیر نیز شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی مظلومان با شکلیک گلوله به شهادت رسید.

وی حمله به روحانیت را حربه دشمن برای حذف روحانیت دانست و ابراز کرد: جدایی روحانیت از مردم مهمترین خواسته دشمن است و این اقداماتی که علیه روحانیت صورت می پذیرد بیانگر آن است که روحانیت خوار چشم دشمن است.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: دشمنان باید بدانند به هر میزان روحانی بکشند به همان مقدار روحانیت در مسیر دین ثابت قدم و استوارتر گام بر می دارد

حجت الاسلام مرادی با اشاره به مظلومیت خاندان رسول خدا، اظهار داشت: ائمه اطهار(ع) نیز با اهانت و توهین دشمنان دین مواجه می شدند و سیلی می خوردند اما هرگز متوقف نشدند و استوارتر به انجام رسالت خود ادامه دادند روحانیت نیز باید با الگوگیری از این مکتب استوارتر در مسیر حق گام بردارد.

این فعال جهادی با تاکید بر اینکه مسؤولان شورای حوزه های علمیه نباید اجازه دهند خون شهدایی مانند حجت الاسلام قاسمی پایمال شود، گفت: رسانه ای شدن مظلومیت جامعه روحانیت خط بطلانی بر تبلیغ مسموم دشمن خواهد بود.

وی با اشاره به دستاوردهای نیروهای جهادی در دوران دفاع مقدس، ابراز کرد: پیروزی و شکست دشمن نتیجه حضور فعال جهادگرانی بود که خالصانه در میدان نبرد حاضر شدند و با نثار جان خود مانع پیشروی دشمنان به خاک کشور و عقب راندن آنان از کشور شد.

حجت الاسلام مرادی با تاکید بر اینکه در جنگ فرهنگی نیز باید نیروهای جهادی وارد میدان نبرد شوند، اظهار داشت: افسران جنگ نرم باید آتش به اختیار وارد میدان شوند و با فعالیت های فرهنگی توطئه دشمنان را خنثی کنند؛ روحانان با عضو شدن در بسیج اساتید می توانند آتش به اختیار وارد فعالیت جهادی شوند و دشمن را وادار به شکست کنند./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات