۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۶۰۵۱۱۵
معاون فرهنگی تبليغی دفتر تبليغات اسلامی:

بیانیه گام دوم انقلاب گرفتار شعار و کارهای سطحی نشود

بیانیه گام دوم انقلاب گرفتار شعار و کارهای سطحی نشود
حجت الاسلام روستا آزاد با بیان اینکه باید از هرگونه شتاب زدگی در راستای تحقق بیانیه گام دوم پرهیز شود، گفت: در راستای بیانیه به شعار دادن و کارهای سطحی بسنده نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام روستا آزاد معاون فرهنگی تبليغی دفتر تبليغات اسلامی شامگاه چهارشنبه در نخستین جلسه نمایندگان نهادهای حوزوی که در دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان اینکه جامعه مدرسین بهترین نهاد برای ساماندهی فعالیت های گام دوم حوزه و روحانیت است، گفت: دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب جامعه مدرسین همواره باید انگیزه داشته باشد و فعالیت ها را با قدرت ساماندهی کند.

وی با بیان اینکه باید از هرگونه شتاب زدگی در راستای تحقق بیانیه گام دوم پرهیز شود، اظهار داشت: باید مباحث و فعالیت ها را با محتوا انجام دهیم و به شعار دادن و کارهای سطحی بسنده نکنیم.

حجت الاسلام روستا آزاد تأکید کرد: ما در کنار توصیه های خود باید پیشنهادات و راه حل های عملیاتی نیز داشته باشیم تا بتوانیم حکومت اسلامی را تغذیه کنیم.

معاون فرهنگی تبليغی دفتر تبليغات اسلامی با تأکید بر لزوم تقویت رویکردهای اجتماعی در حوزه علمیه قم ابراز کرد: اگر بنا است کاری از سوی حوزه انجام شود باید مفید و مؤثر بوده و اثر اجتماعی داشته باشد.

حجت الاسلام روستا آزاد با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم انجام کارهای بر زمین مانده در حوزه های علمیه گفت: ما باید امروز مشکلات بدنه حوزه را حل کنیم تا بتوانند در مسیر مطالبات رهبر معظم انقلاب گام بردارند.

وی با بیان اینکه امروز باید بیانیه گام دوم را برای طلاب جوان تبیین کنیم تا نسبت به این بیانیه ارزشمند آگاهی بیشتری پیدا کرده و درصدد اجرای آن برآیند، یادآور شد: ما باید کاری کنیم که طلاب همه توان خود را به کار گیرند تا اهداف زمین مانده انقلاب اسلامی محقق شود./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
حضرت علی (علیه‎السلام) می‎فرماید:
((فأحبب لغیرك ما تحب لنفسك و اكره له ما تكره لها؛ آنچه كه براى خود دوست می‎داری، برای دیگران هم دوست بدار و آنچه براى خود نمى‏پسندى، براى دیگران هم مپسند)).
نمیشه که آقایونی در کشور مسئولیت داشته باشند در هر رده و پست و مقامی که شعار انقلابی گری و نسخه انقلابی و ارزشی برای عامه مردم بپیچند ولی خود و آقازاده ها و بستگانشون رفتارها و سبک زندگی غیر ارزشی و غیر انقلابی داشته باشند.
اینجاست که سبک زندگی ساده ،صادقانه و بدون تجمل مقام معظم رهبری مد ظله العالی و شهید رجائی می بایستی وظیفه و در دستور کار هر فردی باشد که در نظام ارزشی و انقلابی ایران خواهان پذیرش مسئولیت است و به هرکسی که توانایی و تحمل چنین سبک زندگی را ندارد نمی بایستی اجازه پذیرش مسئولیت داده شود که متآسفانه در طول سه دهه اخیر خلاف این امر را در اداره کشور شاهد بوده ایم،بنحوی که نمی توان از حقوق های نجومی و چند میلیونی آقایان و رانت بازی ، اختلاس ، رشوه در بین ایشان و کاخ نشینی ،دزدی و فرارشان از کشور و سبک زندگی و تحصیل آقازاده ها ،دوتابعیتی ها و بستگانشان در خارج از کشور چیزی جز بی عدالتی و تبعیض و ظلم به طبقه از دست رفته متوسط و محروم جامعه متصور شد.و صد البته این بخاطر کوتاهی نهادهای نظارتی و قضایی در غربالگری کسانی بوده که خواهان پذیرش مسئولیت در نظام ارزشی و باور مدار جمهوری اسلامی و به هزینه و درد و رنج و مقاومت مردم بوده است.
1
0