۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۶۰۵۱۱۶
حجت الاسلام تهرانی:

باید به اسنادی که از سوی رهبری ابلاغ می شود نگاه پازل گونه داشته باشیم

باید به اسنادی که از سوی رهبری ابلاغ می شود نگاه پازل گونه داشته باشیم
معاون فرهنگی جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه رهبری در راستای تمدن سازی اسلامی حرکت می کنند، گفت: باید به اسنادی که از سوی رهبری ابلاغ می شود نگاه پازل گونه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام تهرانی معاون فرهنگی جامعه الزهرا(س) عصر چهارشنبه در نخستین جلسه نمایندگان نهادهای حوزوی که در دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با تأکید بر لزوم بررسی ارتباط بیانیه گام دوم با سایر اسناد دیگری که از سوی رهبری ابلاغ شده اند، گفت: این بیانیه به سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت بسیار نزدیک است.

وی با بیان اینکه با بررسی دقیق منظومه فکری رهبر معظم انقلاب درمی یابیم ایشان ر راستای تمدن سازی اسلامی حرکت می کنند، اظهار داشت: ما باید به اسنادی که از سوی رهبری ابلاغ می شود نگاه پازل گونه داشته باشیم؛ اگر این اسناد را کنار همدیگر بگذاریم راهکارهای بسیار خوبی برای تحقق منظومه فکری رهبری پیدا خواهیم کرد.

حجت الاسلام تهرانی خاطرنشان کرد: ما باید ابتدا منظومه فکری رهبری را بدانیم و طبق منویات ایشان قدم برداریم؛ طلاب باید بر اساس مبانی فکری رهبری حرکت های آموزشی و پژوهشی داشته باشند.

وی به تشریح برنامه های آموزشی و پژوهشی و تبلیغی جامعه الزهرا(س) در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت و عنوان کرد: ما نقش حوزه را در نظام اسلامی باید پررنگ دانسته و به صورت قوی حرکت کنیم.

معاون فرهنگی جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه امروز نیازمند تحول در حوزه های علمیه در برخورد با اسناد بالادستی هستیم، ابراز داشت: ما باید با حرکتی بسیار قوی در راستای منویات رهبری حرکت های تحول آفرین انجام دهیم.

وی تأکید کرد: ما باید مبلغان را تغذیه فکری کرده و با حمایت از آن ها مبلغان تخصصی مخاطب محور و موضوع محور تربیت کنیم./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات