۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۶۰۵۱۲۴
حجت الاسلام علی نژاد:

عدم بازسازی خانه های سیل زدگان یادآور دوران جنگ است

عدم بازسازی خانه های سیل زدگان یادآور دوران جنگ است
حجت الاسلام علی نژاد گفت: خواهشمندیم که در زمینه بازسازی منازل سیل زدگان اقدامات جدی صورت گیرد تا همچون دوران جنگ نباشد که مردم با غم هایشان تنها بمانند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام پیمان علی نژاد، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان، امشب در دیدار رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با آیت الله موسوی جزایری با اشاره حجم فاجعه سیل در خوزستان اظهار داشت: سیل در حال فروکش کردن است، اما بحران‌های آن در روز‌های آینده نمایان می‌شود از این رو بسیار خوب است که همه نهاد‌ها در چنین روز‌هایی همچون گذشته حضور پرثمری داشته باشند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان با اشاره به دوران جنگ تحمیلی و عدم بازسازی برخی از شهر‌های استان علی رغم وعده‌های داده شده گفت: خواهشمندیم که در زمینه بازسازی اقدامات جدی صورت گیرد تا همچون دوران جنگ نباشد که مردم با غم هایشان تنها بمانند.

این مقام مسؤول پرداخت خسارت‌ها و بازسازی خانه‌ها را در اسرع وقت خواستار شد و افزود: اعتماد مردم به مسؤولان کم رنگ شده است امیدواریم که این بار به وعده هایشان عمل کنند.

حجت الاسلام علی نژاد تصریح کرد: علما و ائمه جمعه می‌توانند از طریق ارتباط با خیران و مؤمنان کمک‌هایی برای بازسازی خانه‌های سیل زدگان جمع آوری کنند.

وی با بیان اینکه آثار جنگ هنوز در خوزستان هویدا است، بیان داشت: تغییر مسیر آب با استفاده از جابجایی کانال‌ها مهمترین اقدامی بود که مناطق حاشیه‌ای اهواز را از خطر غرق شدن نجات داد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات