۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۶۰۵۱۲۵
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری:

مسؤولان استانی اجازه ندهند معضلات و مشکلات سیل فراموش شود

مسؤولان استانی اجازه ندهند معضلات و مشکلات سیل فراموش شود
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: مسؤولان استانی اجازه ندهند که معضلات و مشکلات سیل به فراموشی سپرده شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، امشب در بازدید از ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان با اشاره به عمق فاجعه سیل اظهار داشت: حماسه مهربانی و امدادرسانی مردمی به سیل زدگان به مراتب بزرگتر از سیل بود، اما آنچه که از این پس باید مورد توجه قرار گیرد، این است که از ظرفیت‌های ملی بصورت برنامه ریزی و سازماندهی شده با رعایت اولویت‌ها در حل مسائل اصلی مرتبط با سیل بهره برده شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان که به همت آیت الله موسوی جزایری راه اندازی شده است، عنوان داشت: مسائل زیرساختی، خسارت‌های مرتبط با کشاورزی و معیشتی و خانه‌های مسکونی و آسیب‌های روحی و عاطفی نیازمند عزم و اراده ملی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری افزود: در پسا سیل همت مسؤولان و مردم برای حل بحران‌های برجا مانده از سیل بسیار ضروری است و در سطح استان، از همه ظرفیت‌ها برای حل و فصل مشکلات استفاده شود که ما چنین انگیزه‌ای را مشاهده می‌کنیم.

وی بیان داشت: ظرفیت‌های مدیریتی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان در کمک رسانی به سیل زدگان آمادگی کامل دارد از سوی دیگر خوزستان باید بتواند مسائل مرتبط با سیل را در سطح کشور مطرح کنند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: مسؤولان استانی اجازه ندهند که معضلات و مشکلات سیل به فراموشی سپرده شوند و احساس کمک به سیل زدگان که هم اکنون در مردم و مسؤولان ریشه دوانده است فراموش نشود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری تصریح کرد: استان می‌تواند با رصد دائمی و ارائه‌های علمی و فنی مستند زمینه جلب سرمایه‌های ملی و عواطف ملی را برای حل معضلات و مشکلات سیل جلب کند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات