۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۰۵۱۹۹
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی:

معلمان اسوه و سرمشقی برای دانش آموزان هستند

معلمان اسوه و سرمشقی برای دانش آموزان هستند
حجت الاسلام مشرفی گفت: جوانان باید در زندگی خود الگویی داشته باشند که از آن درس بگیرند و از تجربیات آن‌ها استفاده کند و معلمان نیز اسوه و سرمشقی برای دانش آموزان هستند.

حجت الاسلام محسن مشرفی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: شهید مطهری شاگردان بزرگی را تربیت کردند و همچنان شهید مطهری با آثار ارزشمند خود نسل‌های بعدی را از دیدگاه‌های بلند خود بهره مند کرده است.

وی گفت: روز معلم و شهادت شهید مطهری فرصتی برای بازخوانی وظیفه و رسالت معلمی و تجلیل از اساتید و معلمان در کشور ایجاد شده و همه ساله این روز از طرف شاگردان و دست اندرکان حیطه امر تعلیم و تربیت گرامی داشته می‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی افزود: در این روز رسالت‌های معلمی بازخوانی می‌شود اما فقط خدا می‌تواند اجر و پاداش مادی معنوی استاد و معلم را تعیین و بپردازد و ما نیز وظیفه داریم به اندازه وسع خود از معلمان تقدیر کنیم.

حجت الاسلام مشرفی تصریح کرد: به همین مناسبت نیز امروز دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان نشستی با 45 نفر از خواهران و برادران مدرسین مدارس علوم دینی اهل سنت استان برگزار کرد که در بخش اول نقطه نظرات مدرسین و اساتید در حول محور آموزشی و تربیتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در بخش دوم نیز از سخنان مهمان استفاده شد و در پایان نیز از این اساتید تجلیل انجام شد.

وی ادامه داد: جوانان باید در زندگی خود الگویی داشته باشند که از آن درس بگیرند و از تجربیات آن‌ها استفاده کند و معلمان نیز اسوه و سرمشقی برای دانش آموزان هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هر چقدر در جهت تربیت و تعلیم دانش آموزان تلاش و کوشش شود در نهایت آن‌ها که آموزش دیدند انسان‌های فرهیخته و کارآمدتر خواهند بود.

حجت الاسلام مشرفی اظهار کرد: نظام اسلامی ایران این افتخار را دارد که رده‌های مختلف مسؤولیتی در کشور به دست شاگردان اساتید و معلمان می‌سپارد و نسل‌های جدیدی که تربیت شدند می‌توانند به مردم کشور و منطقه در موضوعات مختلف خدمت کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات