۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۰۵۲۰۵
رییس مجمع نمایندگان خوزستان:

نقش آفرینی خوزستان در مسائل کلان کشوری مرهون تلاش آیت الله جزایری است

نقش آفرینی خوزستان در مسائل کلان کشوری مرهون تلاش آیت الله جزایری است
ساعدی گفت: خوزستان با ولایتمداری آیت الله موسوی جزایری به جایگاهی رسید که در اقتدار کشور نقش آفرینی می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، قاسم ساعدی، رییس مجمع نمایندگان خوزستان، امروز در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به وجود ۵ میلیون خوزستانی ولایتمدار که علی رغم محرومیت‌های استان یاور و پشتیبان نظام اسلامی هستند، عنوان داشت: خدمات آیت الله موسوی جزایری در پیش و پس از انقلاب اسلامی بر همگان مشهود است و کوچک و بزرگ، معظم له را می‌شناسند.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به مبارزات انقلابی آیت الله موسوی جزایری در دوران طاغوت اظهار داشت: وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز فرماندهی نیرو‌های انقلابی را در استان بر عهده داشت؛ از سوی دیگر همه خوزستانی‌ها قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های آیت الله موسوی جزایری هستند.

این مقام مسؤول با اشاره به حضور آیت الله موسوی جزایری در جنگ تحمیلی و مشاوره‌های منحصر به فردشان که جلوی پیشروی بعثی‌ها را در ورود به شهر‌ها گرفت، افزود: آیت الله موسوی جزایری در جنگ تحمیلی همگان را برای مبارزه با دشمن بسیج کرد و اکنون هم محور وحدت و همبستگی اقوام مختلف استان است.

ساعدی بیان داشت: خوزستان با ولایتمداری آیت الله موسوی جزایری به جایگاهی رسید که در اقتدار کشور نقش آفرینی می‌کند.

وی ادامه داد: ولایتمداری، تواضع، روحیه مردمی و مردم داری نماینده جدید ولی فقیه استان بر کسی پوشیده نیست و حجت الاسلام والمسلمین موسوی از سال‌ها پیش لباس خدمت را به تن کرده است.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در پایان خطاب به رییس دفتر رهبر انقلاب گفت: سه نامه از سوی مجمع نمایندگان استان به دفتر رهبر انقلاب ارسال شده است که در یک مورد تقاضای دیدار مردم خوزستان با رهبر انقلاب را مطرح کردیم./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات