۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۰۵۲۱۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

عده‌ای سنگ تفکر لیبرال دموکرات غرب را به سینه می‌زنند

عده‌ای سنگ تفکر لیبرال دموکرات غرب را به سینه می‌زنند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تفکر شهید مطهری‌ها در مقابل تفکر ترامپ و غرب قرار دارد و جای تاسف است که بعضی‌ها سنگ تفکر لیبرال دموکرات غرب را به سینه می‌زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران قاین اظهار داشت: بسیاری از جهل‌های امروزی جهل مرکب است و این بدترین مرض که قساوت قلب را در پی دارد.

وی گفت: شهید مطهری همواره در علم و تحقیق نمونه بود و امام خمینی(ره) نیز از شهید مطهری در رابطه با طهارت قلب توصیف کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: شهید آیت الله مطهری نسبت به علم، حق، دین شناسی، جهان شناسی و اسلام شناسی عشق و انگیزه خاصی داشت و حدود 70 اثر نیز از خود به جای گذاشته است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه آثار شهید مطهری در دنیا حرف اول را می‌زند، تصریح کرد: امروز در شرایط آخرالزمانی دشمنان انواع و اقسام جنایت‌ها را انجام می‌دهند و قتل و غارت، ویران کردن شهرها و مکر و حیله از جمله آثار استعمارگران است.

وی ادامه داد: شهید مطهری‌ها سرمایه‌‌های جهان بشریت هستند و باید نسل‌های زیادی بگذرد تا افرادی مانند علامه صدر و دیگر علمای بزرگ متولد شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دنیا در برابر جنایت‌های استکبار جهانی و به ترور شخصیت‌های مهم واکنشی نشان نمی‌دهد و در این خصوص اهمیتی قائل نیست چرا که آن‌ها به دنبال خباثت‌های نفس خود هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: تفکر شهید مطهری‌ها مربوط به اسلام، نظام و انقلاب است و این تفکر نیز در مقابل تفکر ترامپ و غرب قرار دارد و جای تاسف است که بعضی‌ها سنگ تفکر لیبرال دموکرات غرب را به سینه می‌زنند.

وی افزود: نمی‌توان با کشتار انسان‌ها را دنیا اداره کرد و باید مهر، محبت و برادری را سرلوحه کار قرار دارد و پیامبراکرم(ص) نیز اخوت را در میان اصحابش مورد تاکید قرار می‌‌داد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات