۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۰۵۲۱۹
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

خوزستان نماد هویت انقلابی و ولایتمداری ملت ایران است

خوزستان نماد هویت انقلابی و ولایتمداری ملت ایران است
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: خوزستان، نماد هویت انقلابی و ولایتمداری و مقاومت ملت و دروازه ورود تشیع به کشور است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه خوزستان، با اشاره به اینکه جایگاه خوزستان در سطح کشور شناخته شده است، اظهار داشت: خوزستان، نماد هویت انقلابی و ولایتمداری و مقاومت ملت، دروازه ورود تشیع به کشور و استانی است که مجاهدان شهید در آن نفس کشیدند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه آیت الله موسوی جزایری معلم صفا، معنویت و اخلاق است، افزود: نام آیت الله موسوی جزایری تداعی کننده حوزه علمیه است، با تدبیر‌های درست در بنیانگذاری و تقویت حوزه علمیه کهن اهواز و خوزستان نقش بی بدیلی داشت و سرمایه گذاری ویژه‌ای در احیای حوزه و تربیت شاگردان فاضل در سطح استان و کشور به خرج داد.

این مقام مسؤول ادامه داد: آیت الله موسوی جزایری توجه به مساجد را در دستور کار قرار داد و ابتکاری که در ارتباط با مساجد استان داشت فوق العاده بود، در کشور یکی از مثال‌هایی که درباره شیوه‌های احیای مساجد ذکر می‌شود، اقدامات معظم له است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، جوان و جوانگرایی و توجه به نسل جوان را خصلت دیگر آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد و گفت: نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه یک محور است در این میان آیت الله موسوی جزایری با استفاده از محور‌های حوزه، مساجد و جوانان، به عرصه هدایتگری پرداخت؛ از این رو می‌توان معظم له را به عنوان یک نماینده، ولی فقیه نمونه مثال زد.

وی با بیان اینکه نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه فرصت با برکتی است، خاطرنشان کرد: هماهنگ سازی با گفتمان ولایت، حمایت از خواسته‌های مردمی، حمایت از مسؤولان برای خدمت رسانی و نظارت بر کار‌ها طبق شاخص‌های انقلاب و رهبری از دیگر خصایص آیت الله موسوی جزایری است که معظم له با هدایت‌ها و نظارت شان به شایستگی انجام دادند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در بخش دیگری از سخنان خود حمایت همه مسؤولان و دستگاه‌های استان را از نماینده جدید، ولی فقیه استان خواستار شد و گفت: مردم استان، جنگ و دفاع دیگری را در سیل پشت سر گذاشتند و ما به خوزستان و مجاهدان و روحانیتش افتخار کردیم./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات