۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۰۵۲۲۱
آیت الله نجفی:

دشمنان به قدرت دین پی برده اند

دشمنان به قدرت دین پی برده اند
یکی از مراجع تقلید نجف اشرف تصریح کرد: دشمنان بیش از پیش به قدرت دین و مراکز دینی پی برده اند.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در نجف اشرف، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف طی پیامی که از سوی حجت الاسلام شیخ علی نجفی قرائت شد خطاب به دومین همایش سالانه مبلغین، ائمه جمعه و جماعت عراق که در دانشگاه کوفه برگزار شد، بیان داشت: دشمنان بیش از پیش به قدرت دین و عظمت مراکز دینی پی برده اند و فرزندان و جوانانمان پس از فتوای جهاد کفایی مباررزه با تروریسم، دشمنان را تار و مار کردند.

وی خطبا را به تلاش در جهت افزایش تقوای الهی در مردم با شیوه های گوناگون توصیه کرد و افزود: برخی در پی گسترش الحاد و شبهه پراکنی پیرامون اساس دین هستند، بنابراین باید با آنان به مبارزه برخواست و به شبهات شیطانی موجود که جوانان به ویژه دانشجویان را هدف قرار داده است، پاسخ داد.

این مرجع تقلید تصریح کرد: خطبا و ائمه جماعت در سخنرانی های خود باید مردم را به مساجد و حسینیه ها دعوت و با شخصیت های اجتماعی که دارای تاثیری در جامعه هستند، دیدار کنند تا به این وسیله بتوانند مردم را به سمت عبادت الهی دعوت سازند.

حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی تصریح کرد: خطبا باید در خلال ماه مبارک رمضان مردم را به کمک به خانواده های شهدا، مجروحان، ایتام و بی سرپرست دعوت کنند و ائمه جماعت و سخنرانان نیز به دیدار این گونه خانواده ها بپردازند.

گفتنی است که این همایش با حضور نمایندگان مراجع تقلید، آستان های مقدس، علما، طلاب، اساتید حوزه های علمیه استان های مختلف عراق در داشنگاه کوفه برگزار شد.

ارسال نظرات