۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۰۵۲۸۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مسؤولان زمینه و شرایط کار را برای جوانان فراهم کنند

مسؤولان زمینه و شرایط کار را برای جوانان فراهم کنند
آیت الله نمازی گفت: اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در سایه کار و تلاش است و مسؤولان باید زمینه و شرایط کار را برای جوانان فراهم کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان اقتدار و آسایش ملت را در گرو تلاش کارگران و کارآفرینان دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در سایه کار و تلاش است و مسؤولان باید زمینه و شرایط کار را برای جوانان فراهم کنند.

وی با تبریک روز معلم و عقیدتی سیاسی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری از ایشان به عنوان یک عالم عامل و فقیه متفکر و فیلسوف توانمند نام برد و افزود: توصیه و تأکید اسلام به جامعه اسلامی توجه و اهتمام تمام به تعلیم و تربیت نوجوانان است.

آیت الله نمازی با اشاره به برخی از رهنمود‌ها مهم رهبری در دیدار فرهنگیان، اظهار داشت: آموزش و پرورش فرمول‌های رشد جامعه را که رهبری در این دیدار بیان فرمودند را با تشکیل گروهی تحلیل و بررسی و در آموزش و پرورش تبیین کنند.

وی در ادامه با اشاره به ۱۳ اردیبهشت روز جهانی مطبوعات و تبریک این روز به اهالی مطبوعات یکی از عوامل رشد و توسعه و پیشرفت جامعه را مطبوعات دانست و گفت: کتاب، روزنامه، مجله، هفته نام، ماهنامه و فصلنامه  اگر اصول و آداب اخلاقی واجتماعی را رعایت كنند سبب آگاهی و توسعه فرهنگی جامعه خواهند شد. 

نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز کرد: اگر این آداب رعایت شود مطبوعات سبب تکامل جامعه می شوند، اما اگر رعایت نشود منشأ اختلاف و تفرقه در جامعه خواهند شد.

آیت الله نمازی همچنین با تقدیر و تجلیل از مردم آگاه و بصیر و نوعدوست ایران که در حادثه سیل اخیر جانانه درخشیدند، گفت: مردم ایران در حادثه سیل اخیر از همه توان خود برای کمک به هم وطنان خود استفاده کرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و تبریک این ماه با برکت و با عظمت، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه مقاومت و صبوری  وتحمل گرسنگی و تشنگی و رسیدگی به فقرا و نیازمندان و محرومین جامعه است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: ملت ایران همانگونه که در حادثه سیل سخاوتمندانه به میدان آمد در ماه مبارک رمضان نیز با کمک‌های خود از محرومین و نیازمندان جامعه حمایت و پشتیبانی خواهد کرد./۱۳۰۷/پ202/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات