۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۰۵۳۰۰
امام جمعه کرمان:

راه حل خروج از مشکلات اقتصادی، رونق تولید در کشور است

راه حل خروج از مشکلات اقتصادی، رونق تولید در کشور است
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی گفت: دولت و تمام مسؤولان وظیفه دارند، برای رونق تولید در کشور کاری را انجام دهند، زیرا بیکاری و تورم با رونق تولید، از بین می‌رود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز ظهر در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان، گفت: انسان‌ها در زندگی، انجام واجبات و ترک محرمات را اولویت اول خود قرار دهند.
 
وی افزود: ماه رمضان ماه خودسازی بوده و و بهترین فرصت برای بندگی کردن و نزدیک شدن به خداوند، ماه رمضان است که انسان‌ها سعی کنند با انجام دادن اعمال ماه مبارک رمضان، به خداوند نزدیک شوند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که دوری کردن از حرام از مهم‌ترین برکات ماه مبارک رمضان شمرده می‌شود، خاطرنشان کرد: انسان‌ها با روزه گرفتن و دوری از محرمات می‌توانند به یک بنده خوب خدا تبدیل شوند.
 
وی بیان کرد: یکی از بزرگ‌ترین ثواب‌هایی که در ماه مبارک به آن اشاره شده، افطاری دادن است که خوشبختانه در کشور ایران مردم این سنت را به خوبی انجام می‌دهند.
 
استاد حوزه علمیه کرمان با توجه به این که مردم حرمت ماه رمضان را حفظ کنند، ابراز داشت: متاسفانه بعضی از مردم با خوردن روزه حرمت ماه مبارک رمضان را نگه نمی‌دارند که این کار، گناه شمرده می‌شود.
 
امام جمعه کرمان با اشاره به این که دولت آمریکا بی رحم‌ترین دولت در جهان است، تصریح کرد: روحیه گرگ ستیزی آمریکا برای همه جهانیان ثابت شده است و همه کشور‌ها بدانند که دولت آمریکا همیشه به فکر منافع خود در جهان بوده و دلسوزی برای کشور ندارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی اظهار داشت: بصیرت مردم ایران در جهان مثال زدنی بوده و مردم ایران با وجود همه سختی‌ها توانسته اند در مقابل دولت آمریکا بایستند و مقاومت کنند.
 
وی با اشاره به این که عربستان بازیچه دست آمریکا است، ابراز کرد: آمریکا و کشور‌های اروپایی قابل اطمینان نبوده و کشور‌های اعراب منطقه باید بدانند که آمریکا به دنبال از بین بردن منفعت و کشور‌ها در منطقه است.
 
امام جمعه کرمان بیان داشت: وحدت و همدلی راه مقابله با آمریکا است و کشور‌های منطقه با همدلی و وحدت می‌توانند دشمن را از خاورمیانه خارج کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با توجه به این که راه حل خروج از مشکلات اقتصادی، رونق تولید در کشور است، خاطرنشان کرد: دولت و تمام مسؤولان وظیفه دارند که برای رونق تولید در کشور کاری را انجام دهند، زیرا بیکاری و تورم با رونق تولید در کشور از بین می‌رود.
 
وی در پایان با اشاره به این که روحیه انقلابی در جوانان باید تقویت شود، گفت: دشمنان به دنبال از بین بردن روحیه انقلابی در کشور هستند./۹۷۰۷/پ202/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات