۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۰۵۳۰۲
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد؛

ضرورت اتخاذ تدابیر کارآمد برای مدیریت فضای مجازی

ضرورت اتخاذ تدابیر کارآمد برای مدیریت فضای مجازی
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت اتخاذ تدابیر سازنده برای مدیریت فضای مجازی، گفت: عدم مدیریت درست فضای مجازی پیامدهای جبران‌ناپذیری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد که در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان ماه خودسازی و تقرب به درگاه باری‌تعالی است.

وی افزود: ماه رمضان به این دلیل ماه خودسازی و انسان‌سازی است که اراده بندگان خدا در مقابل بدی‌ها و انجام امور حرام سنجیده می‌شود و امیدواریم در پایان ماه سربلند باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: ماه رمضان شانس و فرصتی است برای پاک ساختن انسان از گناه و کسب تقوی و پرهیزگاری که قرآن در آن نازل‌شده و دروازه‌های دوزخ بسته و درهای بهشت باز است و رحمت و غفران خداوند شامل حال تمام بندگان می‌شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی همچنین با تبریک آغاز هفته گرامیداشت مقام و جایگاه معلم، ادامه داد: به‌طور یقین در جامعه‌ای که به مقام و منزلت معلم و جایگاه آموزش‌وپرورش توجه می‌کنند آن جامعه عاری از هرگونه ناهنجاری‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور معلمان به‌عنوان انسان‌های موفق و مؤثر در تربیت نیروی انسانی جامعه در رشد و توسعه کشور تأثیر فراوانی دارد.

 رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت عدم غفلت از معیشت و منزلت معلمان، خاطرنشان کرد: در این راستا و برای حفظ شأن معلمان باید به مشکلات معیشتی آن‌ها توجه کرده و در پی رفع این مشکلات برآییم تا آن‌ها بتوانند با فراغ خاطر بیشتری به امر آموزش بپردازند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مدیریت فضای مجازی در کشور، افزود: فضای مجازی مانند تیغ برنده است و اگر مدیریت نشود به فضای حقیقی و واقعی جامعه آسیب‌های بسیاری وارد می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت اتخاذ تدابیر سازنده برای مدیریت فضای مجازی، گفت: باید برای مدیریت فضای مجازی تدابیر سازنده و کارآمدی اتخاذ شود؛ چراکه رها شدن و عدم رعایت خطوط قرمز در فضای مجازی در جامعه فاجعه به بار می‌آورد./9314/پ202/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات