۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۰۵۳۰۴
امام جمعه موقت اصفهان:

مسؤولان آموزش و پرورش اجازه اجرای سند ۲۰۳۰ را ندهند

مسؤولان آموزش و پرورش اجازه اجرای سند ۲۰۳۰ را ندهند
حجت الاسلام والمسلمین میردامادی گفت: برخی می خواهند با اجرای سند ۲۰۳۰ سربازانی برای جبهه استکبار تربیت کنند از این رو مسؤولان آموزش و پرورش باید در برابر آنها بایستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اصفهان گفت: کسانی که در بی ثبات شدن اوضاع اقتصادی نقش دارند، پیاده نظام‌های آمریکا در کشور هستند.

وی در ابتدا با اشاره به روایات معصومین (ع) افزود: گناهان مانع حرکت انسان به سوی خداوند هستند و با ملاحظه متون دینی متوجه می‌شویم گناهان مختلف از جمله غیبت و تهمت اثرات منفی بسیار زیادی در سیر معنوی انسان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی با بیان این که ظلم بدترین گناهان است، اظهار کرد: کسانی که در کشور باعث و بانی عدم ثبات وضعیت اقتصادی هستند، پیاده نظام‌های آمریکا در کشور هستند، متأسفانه می‌بینیم قیمت‌ها به صورت روزانه تغییر می‌کند و هیچ گونه ثباتی در قیمت‌ها وجود ندارد؛ امیدوارم با انتساب روحانی مجاهدی همچون حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بر مسند ریاست قوه قضائیه هرج و مرج‌های اقتصادی از بین برود.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: دارِ دنیا بسیار کوتاه است و نباید آخرت را فدای دنیا کرد، حساب روز قیامت برای برخی از افراد طولانی خواهد بود؛ قرآن در سوره بقره می‌فرماید، انسان ممتاز و عزیز کسی است که تقوای الهی را مراعات کند.

استاد اخلاق حوزه علمیه اذعان کرد: امیرمومنان (ع) در روایتی می‌فرمایند، چه بسیار افرادی که روزه هستند، ولی از روزه چیزی به جز گرسنگی نصیبشان نمی‌شود و چه بسیار افرادی که شب زنده داری می‌کنند، ولی از شب زنده داری چیزی به جز مشقت بیداری نصیبشان نمی‌شود؛ از خداوند توفیق می‌خواهیم که انشاء الله بتوانیم حق ماه مبارک رمضان را ادا کنیم.

وی با اشاره به سخنان رهبری در دیدار مسؤولان و دبیران آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، آموزش و پرورش نقش مؤثری در پرورش دادن نسل چهارم و پنجم انقلاب داشته است تا آن‌ها جانشان را در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) فدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی ادامه داد: هویت سازی فرهنگی از سوی آموزش و پرورشی‌ها انجام می‌شود، ولی عده‌ای قصد دارند به واسطه اجرای سند ۲۰۳۰ سربازانی برای جبهه استکبار تربیت کنند لذا مسؤولان آموزش و پرورش باید در برابر چنین مسأله ایستادگی کنند و نقش مهره دشمن را بازی نکنند؛ خدا لعنت کند کسی که این سند را بدون مشورت با رهبر انقلاب و مجلس امضاء کرد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به انتساب سردار سلامی به فرماندهی سپاه پاسداران افزود: سردار جعفری خدمات بسیار زیادی به کشور داشتند و از ایشان تشکر می‌کنیم و همچنین لازم است انتساب سردار سلامی که یکی از پیشگامان مخالفت با رژیم غاصب صهیونیست است را به ایشان تبریک می‌گوییم.

استاد اخلاق حوزه علمیه خاطرنشان کرد: عده‌ای از افراد به اصطلاح روشنفکر هنوز به دنبال ارتباط با آمریکا هستند در صورتی که آمریکا همواره زیر دستانش را خوار و ذلیل می‌کند؛ نمونه بارز یک کشور ذلیل عربستان سعودی است که همواره در برابر آمریکا مورد ذلت واقع می‌شود.

وی ادامه داد: بدانید پیروزی نزدیک است و تحمل کردن سختی‌ها ما را پیروز خوهد کرد و دل بستن به جنایتکارانی همچون آمریکا عاقبت خوبی ندارد؛ نباید همچون قوم حضرت موسی (ع) ناسپاسی پیشه کنیم./۸۶۷/پ202/ب1
محمد قربانیان
ارسال نظرات