۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۰۵۳۰۵
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

متولیان فضای مجازی باید آرایش جنگی بگیرند + فیلم

متولیان فضای مجازی باید آرایش جنگی بگیرند + فیلم
امام جمعه همدان گفت: مسؤولان و متولیان فضای مجازی چرا در برابر هجمه هایی که در این فضا وجود دارد آرایش جنگی نمی گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان یادآور شد: در این روز های باقی مانده از ماه شبعان باید تا ان جا که می توانیم استغفار کنیم.

وی افزود: در این مدت نباید از تلاوت قران غافل شویم و با توبه از گناهان با پاکی وارد ماه مبارک رمضان شویم و بخشش و امرزش را به شب های قدر موکول نکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: خداوند دوست دارد بندگانش را ببخشد یکی از این راه ها که می توان از ان استفاده کرد روزهای پایانی ماه شعبانی و اغازی ماه رمضان است که بهترین فرصت برای توبه کردن و پاک شدن است.

وی خاطر نشان کرد:  به برکت ورود به ماه رمضان انسان های زیادی از جهنم نجات پیدا می کنند بنابراین چه عالی است که قبل از وارد شدن به این ماه خود را تطهیر کنیم.

امام جمعه همدان با تبریک هفته معلم، معلمان را سازندگان هویت آینده کشور عنوان کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با معلمان سراسر کشور فرمودند آینده در دست وزارت اموزش و پرورش و معلمان است و این اهمیت این قشر را نشان می دهد.

وی با بیان این که باید به معیشت جامعه فرهنگیان رسیدگی شود اظهار داشت: پزشکان با جسم انسان ها برخورد دارند و به آن رسیدگی می کنند اما معلمان با قلب تپنده جامعه سر و کار دارند و آینده کشور را می سازند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی بیان داشت: اگر سند 2030 اجرایی شود فرزندان ما با تفکراتی غربی رشد خواهند کرد، اما باید خطاب دشمنان گفت که این ملت اجازه نخواهد داد تا از طریق اجرا کردن 2030 سرباز برای غرب تربیت کنیم.

وی به شهادت حجت الاسلام قاسمی اشاره کرد و گفت: مسؤولان و متولیان فضای مجازی چرا در برابر این هجمه هایی که در این فضا وجود دارد آرایش جنگی نمی گیرند؟

امام جمعه همدان با اشاره به روز هلال احمر یادآور شد: باید از زحمات و خدمات داوطلبان و اعضا هلال احمر برای تلاش در عرصه های مختلف و کمک رسانی به مردم تقدیر ویژه ای کرد./979/پ202/ب1

تعداد بازدید : 2
هادی شاملو
ارسال نظرات