۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۶۰۵۳۲۶

بیانیه جمعیت طلاب انقلاب اسلامی تهران علیه اقدامات سفاکانه آل سعود

بیانیه جمعیت طلاب انقلاب اسلامی تهران علیه اقدامات سفاکانه آل سعود
جمعیت طلاب انقلاب اسلامی و مجمع جهادی روحانیان ولایی و انقلابی استان تهران علیه اقدامات سفاکانه آل سعود بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت طلاب انقلاب اسلامی، مجمع جهادی روحانیون ولایی و انقلابی تهران، خانه رسانه طلاب و کانون نخبگان تبلیغ تهران؛ علیه اقدامات سفاکانه آل سعود بیانیه ای صادر کردند.

متن پیام به این شرح است:

باسمه تعالی

در ابتدای امسال، رهبری معظم نوید دادند که به زودی امکانات حکومت فاسد سعودی به دست مجاهدان اسلام خواهد افتاد، اما گویا حاکمان جوان سعودی بنا دارند این اتفاق به زودی زود رقم بخورد!

دیکتاتورهای سعودی با ایجاد جو اختناق و سرکوب در حجاز، و البته با حمایت شیطان بزرگ، آمریکا، از ارتکاب هر گونه جنایت و خیانتی ابایی ندارند!

حاکمان سعودی با کفار رقص شمشیر انجام می دهند و شمشیرشان را بر سر مسلمین فرود می آوردند، با سران کفر شراب می نوشند و آب را بر کودکان مسلمان می بندند!

کشتار چندین ساله مردم بی دفاع یمن و برخوردهای خشن دستگاه جابر سعودی، با شیعیان قطیف و عوامیه و مردم عربستان، نشان از این دارد که آل سعود به فرمان استکبار و صهیونیزم، جنگی تمام عیار در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و عقیدتی به راه انداخته است. لذا اعدامهای اخیر در این کشور را نباید تنها یک مسأله داخلی تلقی کرد.

حاکمان تروریست آمریکا، سپاه مردمی ایران را در لیست تروریستها قرار می دهد و حاکمان وحشی و تروریست سعودی، جمعی از علما و طلاب و مردم را به ادعای واهی تروریست بودن به شهادت می رسانند
تا مشخص شود ادعاهای حقوق بشر و تعریف تروریسم در دنیا تا چه میزان مضحک و عین حال تلخ و هشدار دهنده است.

مع الاسف در چنین وضعی توقعی از سازمانهای بین المللی نیست، سازمان کنفرانس اسلامی عملا تعطیل است و حمایتی از مسلمانان مظلوم یمن و حجاز نمی کند.

در این میان نقش علما و متفکران جهان اسلام از همه مذاهب اسلامی بسیار تعیین کننده است  تا در برابر فرقه داعش پرور وهابیت یکصدا به پاخواسته و با روشنگری و ترویج اندیشه و عقیده مبتنی بر کتاب و سنت، طومار سلطنت شجره خبیثه وهابیت را در هم بپیچند.

در عین حال در خواست ما از دولت محترم و قوه قضاییه این است با تمام توان دیپلماسی و حقوقی خود از جان و حیثیت مسلمانان تحت ظلم خاندان سعودی دفاع نموده و راهکارهایی عملی برای برخورد با این شیوه های ضد انسانی ترتیب دهند.

ان شاءالله عن قریب نوای ظهور منجی عالم در کعبه خواهد پیچید و پیش از آن به دست مجاهدین جهان اسلام قبله مسلمانان از لوث طاغوت سعودی و قبله اول مسلمین از غده سرطانی صهیونیسم پاک خواهد شد.

الَّذينَ آمَنوا وَعَمِلُوا الصّالِحاتِ وَذَكَرُوا اللَّهَ كَثيرًا وَانتَصَروا مِن بَعدِ ما ظُلِموا ۗ وَسَيَعلَمُ الَّذينَ ظَلَموا أَيَّ مُنقَلَبٍ ینقلبون.


۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
۲۷ شعبان المعظم ۱۴۴۰

مجمع جهادی روحانیون ولایی و انقلابی(تهران)
جمعیت طلاب انقلاب اسلامی
خانه رسانه طلاب
کانون نخبگان تبلیغ (تهران)

محرمی محرمی
ارسال نظرات