۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۶۰۵۳۴۱

چاپ پنجم کتاب «چگونه یک روز کاری خوب داشته باشیم» در نمایشگاه کتاب

چاپ پنجم کتاب «چگونه یک روز کاری خوب داشته باشیم» در نمایشگاه کتاب
این کتاب در هفت فصل تنظیم شده است و این فصل‌ها بازگوکننده پاسخ مردم به پرسش مؤلف درباره «روز خوب» است.
به گزارش خبرگزاری رسا، چاپ پنجم کتاب «چگونه یک روز کاری خوب داشته باشیم» نوشته کارولاین وب به ترجمه محمد حسن فکری در سی و دومین نمایشگاه تهران عرضه شده است.

کتاب در هفت فصل تنظیم شده است؛ این فصل‌ها بازگوکننده پاسخ مردم به پرسش مولف درباره «روز خوب» است. در دو بخش نخست خواننده می‌آموزد که چگونه اولویت‌های صحیحی را تنظیم کند تا از وقت خود بهترین بهره ممکن را دریافت کند. در حقیقت اساس و شالوده محکمی از آنچه باید انجام دهد در اختیارش می‌گذارد. در سه بخش بعد خواننده فرا می‌گیرد که چگونه می‌توان کار‌های خود را به امری لذت بخش و پیروزمندانه تبدیل کند.

در این بخش‌ها به شما کمک می‌شود تا هر نوع تعامل را به ۹ سطح عالی برسانید و با بهینه کردن تعقل و خلاقیت خود اثربخشی شخصی خود را بر دیگران افزایش دهید. در نهایت دو بخش دیگر درباره لذت بردن از کار روزانه است. در این دو بخش به شما نشان داده می‌شود که چگونه می‌توانید بر نا امیدی خود غلبه کنید و با راهبرد‌هایی آشنا می‌شوید تا انرژی بیشتری کسب کند.

رهنمود‌های پایان کتاب هم به شما نشان می‌دهند چگونه با به کارگیری مطالب کتاب استفاده از دو جنبه زندگی شغلی روزانه مدرن یعنی «تشکیل جلسات» و «پست الکترونیک» را بهبود ببخشید. یک جدول بررسی شده نیز وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا نکات کتاب را در کار‌های عادی صبح تا شب خود را در آن پیگیری کنید.

در سراسر کتاب برای شما، ترکیبی از شواهد علمی با روش‌های عملی و مثال‌هایی واقعی، از مردمی که از این روش‌ها در زندگی خود استفاده کرده‌اند ارائه می‌شود. نخست آنکه رهنمود‌های این کتاب با یک شاهد علمی قوی از روان‌شناسی، اقتصاد رفتاری و علم اعصاب پشتیبانی می‌شود. تمرکز مولف هم فقط بر یافته‌هایی بوده که به طور گسترده پذیرفته شده و به وسیله گروه‌های مختلف پژوهشی صحت آن تاییده شده است. هر چند گاهی نیز به تجربه‌هایی اشاره شده که بیانگر یک دیدگاه ویژه هستند.

هدف مولف در این کتاب اتکا به علم به ساده‌ترین شکل ممکن و صحیح‌ترین نوع آن بوده است. برای کمک به این کار مولف در بخش اصول علمی، که پس از این مقدمه می‌آید، راهنمای مختصری نوشته است. در حقیقت سه موضوع بزرگ، چهارچوب ایده‌های این کتاب را شکل می‌دهند و مولف به راحتی می‌تواند به بررسی این شواهد جذاب بپردازد.

هدف اصلی این کتاب، مرتبط ساختن علوم با روش‌های گام به گام برای بهبود بخشیدن زندگی روزمره است. هر فصل به گونه‌ای طراحی شده که مخاطب سریعاً به توصیه‌های ضروری دست می‌یابد. همچنین نکات علمی با نقطه‌های نشانگر مشخص شده‌اند و در پایان هر فصل خلاصه توصیه‌ها برای دسترسی آسان‌تر در کادری قرار گرفته است. چینش فصل‌ها به گونه‌ای است که برای مخاطب مفید باشد، اما اگر در کار خود با چالشی مخصوص دست و پنجه نرم می‌کنید می‌توانید به آن موضوع ویژه مراجعه کنید.

شما در این کتاب با داستان‌های واقعی افراد موفق آشنا می‌شوید. در حقیقت آن‌ها آنچه سبب بهبود زندگی کاریشان شده است برای شما تعریف می‌کنند. این داستان‌ها برگرفته از صنایع مختلف از سراسر جهان است. برخی از این افراد در اوج کار خود و برخی دیگر در حال رشد و ترقی هستند. به نام واقعی این افراد در کتاب اشاره شده است...»

چاپ پنجم کتاب «چگونه یک روز کاری خوب داشته باشیم» نوشته کارولاین وب به ترجمه محمد حسن فکری با شمارگان هزار نسخه در ۳۵۲ صفحه به بهای ۳۳۹۰۰ تومان از سوی نشر گرایش تازه در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
سرویس کتاب رسا عمدتا به نقل از دیگر رسانه هاست. اخبار خبرنگار رسا در این سرویس کمتر دیده می شود.
0
0