۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۰۵۳۶۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

آمریکا بازنده اصلی مبارزه با ایران اسلامی است

آمریکا بازنده اصلی مبارزه با ایران اسلامی است
حجت الاسلام لائینی، آمریکا را بازنده اصلی مبارزه با ایران اسلامی دانست و گفت: ملت بزرگ ایران ذره‌ای از آرمان‌های خود عقب نشینی نخواهد کرد.
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: این فشار‌ها و دشمنی‌های آشکار نشان دهنده چهار دهه شکست مقامات آمریکایی در برابر ایستادگی و اقتدار ملت ایران است.
 
وی، آمریکا و هم پیمانان غربی و عربی اش را بازنده اصلی مبارزه با ایران اسلامی معرفی کرد و افزود: ملت بزرگ ایران ذره‌ای از آرمان‌ها و اعتقادات دینی و انقلابی خود عقب نشینی نخواهد کرد.
 
حجت الاسلام لائینی با بیان این که تلاش آمریکایی‌ها برای فشار حداکثری به جمهوری اسلامی ایران و به صفر رساندن فروش نفت کشور را از همان ابتدا شکست خورده دانست و خاطرنشان کرد: تلاش‌های چهل ساله آمریکا علیه ملت ایران نتیجه‌ای جز شکست برای آن‌ها در بر نداشته است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی‌ها تحت فشار صهیونیست‌ها و چند کشور دست نشانده عرب منطقه فشار علیه ملت ایران را چند برابر کرده اند، گفت: این کشور‌های ساده لوح و کوته بین فکر می‌کنند با فشار اقتصادی می‌توانند ملت ایران را به زانو درآورند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نتیجه چهل سال فشار، تهدید و تحریم کشور‌های زورگو علیه ملت ایران، پیشرفت و توسعه همه جانبه کشورمان در عرصه‌های مختلف شده است، بیان داشت: به طور حتم بازنده اصلی این مبارزه نابرابر نیز خود آمریکایی‌ها و هم پیمانانش منطقه‌ای و جهانی آن‌ها هستند.
 
حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که ایران اسلامی تحت هدایت‌ها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و همبستگی ملی بحران‌ها و مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک کشور قدرتمندی است که اجازه نخواهد داد چند کشور زورگو و بی منطق برای ملت آن تصمیم گیری کنند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز وحدت و همبستگی ملی و گوش فرا دادن به فرامین مقام معظم رهبری یکی از بهترین راه‌های برون رفت کشور از مشکلات فعلی است، تصریح کرد: وجود کوچکترین روزنه میان مردم و دولت موجب نفوذ و توطئه دشمن علیه نظام و انقلاب می‌شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن تلاش می‌کند با نفوذ در میان مردم، بین صفوف به هم پیوسته آن‌ها فاصله ایجاد کند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر وحدت و همبستگی زیر سایه رهبری انقلاب تنها راه شکست دشمن است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات