۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۰۵۳۷۲
دبیر کل حزب وحدت مسلمین بیان داشت:

در صورت حل نشدن پرونده شیعیان ربوده شده، «عمران‌خان» استعفا دهد

در صورت حل نشدن پرونده شیعیان ربوده شده، «عمران‌خان» استعفا دهد
دبیر کل حزب وحدت مسلمین گفت: اگر «عمران‌خان» نمی‌تواند مشکل شیعیان ربوده شده را که شهروند پاکستانی هستند حل کند، باید استعفا دهد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، «راجا ناصر عباس جعفری» دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد گفت: متأسفانه دادگاه‌های پاکستان نتوانستند درباره شیعیان ربوده شده کمکی کنند یا اقدامی انجام دهند بنابراین تحصن و تظاهرات آخرین راه حل است.

وی افزود: در حال حاضر مادران و خواهران ما در برابر منزل رییس جمهور تحصن کرده‌اند از سوی دیگر خانواده افراد مفقود شده در حال تظاهرات در اسلام‌آباد هستند.

جعفری تأکید کرد: اعضای خانواده افراد مفقود شده ماه‌ها و سال‌ها است که در انتظار بازگشت عزیران خود هستند که از خاک پاکستان ربوده شده‌اند.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین اظهار داشت: به تمام مراجع قانونی مراجعه کرده‌ایم اما کسی پاسخگو نیست و فقط یک جواب می‌شنویم و آن این است که معلوم نیست این افراد کجا هستند.

وی افزود: مسأله فقط ربوده شدن افراد نیست بلکه حقوق بشر در پاکستان زیر سوال می‌رود.

جعفری گفت: بسیاری از مادران در انتظار و غم فرزندان خود فوت کرده‌اند خانواده افراد ربوده شده روزی چند بار می‌میرند و زنده می‌شوند اما خبری از فرزندان خود بدست نمی‌آورند.

دبیر کل حزب وحدت مسلمین تصریح کرد: از دولت عمران‌خان سوال می‌کنم که آیا ورود به خانه‌های مسلمین و ربودن آن‌ها اقدامی جایز است./983/ب

ارسال نظرات