۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۰۵۳۷۴
آیت‌الله جنتی:

رسانه ها بیانیه گام دوم انقلاب را تبیین کنند

رسانه ها بیانیه گام دوم انقلاب را تبیین کنند
رییس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه تمامی محورهای بیانیه گام دوم انقلاب باید عملیاتی شود، گفت: بیانیه گام دوم در رسانه ها تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، امروز در همایش تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیـروزی انـقلاب اسـلامی که راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی بود.

وی افزود: چهل سال پیروزی و استقامت در برابر دشمنان همه نصرت الهی بود اگر یاری خداوند نبود به طور قطع دشمنان بر کشور ایران مسلط می شدند؛ قطعا در تحریم های اقتصادی نیز خداوند ما را یاری خواهد کرد.

آیت‌الله جنتی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، ابراز کرد: با مشکلات موجود برخی افراد تصور نمی کردند خیل عظیمی از مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور بیابند اما خداوند با حکومتی که بر دلها دارد مردم را به صحنه آورد و دشمنان را مایوس کرد.

رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام راحل در آغاز نهضت تنها بود اما به سبب الهی بودن توانستند قلوب جوانان را تسخیر و انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند، اظهار داشت: چه کسی باور می کرد انقلاب پابرهنگان به پیروزی برسد و در مقابل مستکبران جهان قد علم کنند و پیروز شوند؛ پیروزی انقلاب اسلامی عنایت الهی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درخصوص وضعیت کنونی، گفت: امروز با وجود مشکلات اقتصادی برخی دستگاه ها و نهادها به جای آنکه به مردم امید بدهند برخی رسانه ها زمینه دلسردی مردم را فراهم می آورند در حالی که با شرایط کنونی باید مردم را دلگرم کرد.

آیت الله جنتی ادامه داد: برخی افراد تصور می کنند تاریخ مصرف شعارها تمام شده و شرایط امروز می طلبد با دشمنان کنار بیاییم باید به آنان چنین گفت که آیا شما از خداوند می ترسید یا از آمریکا، اگر از آمریکا هراس دارید پس شما در زمره مشرکان قرار می گیرید.

وی با تاکید بر اینکه در مواجهه با مشکلات و سختی ها باید صبر و تقوا پیشه کرد، عنوان کرد: نصرت الهی از آن جمعی است که به نصرت الهی ایمان داشته باشند.

رییس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه تمامی محورهای بیانیه گام دوم انقلاب باید عملیاتی شود، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب در رسانه ها باید تبیین شود./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات