۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۶۰۵۳۹۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

اوج‌گیری مشارکت مردمی و مسابقه خدمت‌رسانی از برکات انقلاب است

اوج‌گیری مشارکت مردمی و مسابقه خدمت‌رسانی از برکات انقلاب است
امام جمعه بجنورد گفت: به اوج رسانیدن مشارکت مردمی در عرصه‌های مختلف و مسابقه خدمت‌رسانی ازجمله برکات مهم انقلاب و نظام مقدس اسلامی در ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیرعامل و مسئولان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، از حضور خالصانه و به هنگام اعضای هلال احمر در رویدادهای مختلف به‌ویژه در سیل اخیر قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه سیل اخیر که 25 استان را درگیر خود کرد امتحان بزرگی برای مردم و مسئولان بود، افزود: امدادرسانی خالصانه مردم و مسئولان در جریان سیل‌های اخیر در کشور نشان‌دهنده تحول در ملت ما است که باید قدر آن را بدانیم.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، درواقع انقلاب فرهنگی و اجتماعی بوده و رهبری حاصل تجربه چهل‌ساله خود را در این بیانیه آورده‌اند تا پله‌ای برای چهل‌ساله دوم باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: رهبری در این بیانیه هفت مورد را به‌عنوان برکات انقلاب برشمرده‌اند که یکی از این موارد به اوج رسانیدن مشارکت مردمی و مسابقه خدمت‌رسانی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: یکی از برکات انقلاب این است که به‌واسطه آن کارهای خوب شتاب گرفت و مردم برای خدمت‌رسانی به صحنه آمدند.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر در میدان خدمت‌رسانی به مردم پیش تاز است، اظهار کرد: در سیل‌های اخیر نخستین کسانی که به فریاد سیل‌زدگان رسیدند اعضای جمعیت هلال احمر بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه امدادرسانی هلال احمر در حوادث بسیار مهم است، خطاب به اعضای این جمعیت، گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم کار شما را ازجمله برکات انقلاب ذکر کرده‌اند.

وی با اشاره به اشتیاق خدمت به مردم و کسب رضایت الهی در بین نیروهای داوطلب هلال احمر، افزود: انقلاب این اشتیاق به خدمت‌رسانی را در درون انسان‌ها تقویت کرده؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از افراد به‌صورت خودجوش به کمک مردم حادثه‌دیده می‌آیند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات