۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۶۰۵۴۰۰
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

کادرسازی و پرورش نیروهای انقلابی وظیفه همگانی است

کادرسازی و پرورش نیروهای انقلابی وظیفه همگانی است
لطفی با بیان اینکه حفظ نظام اوجب واجبات است، گفت: کادرسازی و پرورش نیروهای انقلابی وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، امروز در همایش تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیـروزی انـقلاب اسـلامی که راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: میزان اهمیت حضور مردم در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به اندازه اهمیت حضور آنان در دوران دفاع مقدس بود.

وی نتیجه این حضور را شکست دشمنان بیان کرد و ادامه داد: همانگونه که دشمنان در دوران دفاع مقدس برای کشور دندان تیز کرده بودند در چهل سالگی انقلاب نیز با همین طمع درصدد زمین زدن انقلاب بودند که با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم این توطئه خنثی شد.

لطفی با تاکید بر اینکه همه فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چهل سالگی انقلاب در راستای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، اظهار داشت: حفظ نظام اوجب واجبات است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایراد در 22 بهمن، یوم الله 9 دی و 13 آبان حماسه خلق کردند، بیان داشت: مردم ما امسال با حضور در راهپیمایی ها نشان دادند که با وجود تحریم ها پیوندشان با انقلاب قطع نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران ثابت کردند که با حفظ روحیه انقلابی در راستای ظهور امام زمان برای رسیدن به تمدن اسلامی کوشش خواهند کرد، اظهار داشت: برای تحقق مطالبات رهبری نیاز به تلاشی مستمر است.

لطفی مهمترین وظیفه را کادرسازی و پرورش نیروهای انقلابی بیان کرد و گفت: در انتخابات آتی مردم با انتخاب نمایندگان انقلابی می توانند در تحقق این مهم مثمر ثمر باشند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات