۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۶۰۵۴۰۱
وزیر کشور:

هدایت‌های رهبری و حمایت مردم عامل استمرار انقلاب است

هدایت‌های رهبری و حمایت مردم عامل استمرار انقلاب است
رحمانی فضلی گفت: استمرار و دوام انقلاب تا امروز به لطف الهی، هدایت‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم از آن ممکن بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در همایش تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم که در تالار همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس حوزه انقلاب اسلامی برگزار شد، با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری، و تشکر از تلاش‌های آیت‌الله جنتی در بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ما به عنوان نماینده دولت وظیفه خود می‌دانیم که در این راستا تلاش داشته باشیم.

وی با اشاره به فشارهای اخیر دشمن در تحریم‌های اقتصادی و تروریست معرفی کردن سپاه، عنوان کرد: دشمن بسیار تلاش کرد اما مردم در روزهایی نظیر 13 آبان و 22 بهمن نشان دادند که بر خلاف میل آنها حامی نظام و انقلاب هستند.

وزیر کشور بیان کرد: لطف خداوند، هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنه سه عنصر اصلی دوام استمرار انقلاب بودند که در مسیر به همه توطئه‌های دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن انقلاب جواب مناسب داده شد.

رحمانی فضلی افزود: تحقق گام دوم انقلاب را با سه عنصر اصلی اسلام، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و شور و شعور جوانان انقلابی عملیاتی خواهیم کرد.

وی از آیت الله جنتی و آقای لطفی بابت برگزاریی جلسات متعدد در استان‌ها و وزارت‌خانه تشکر کرد و اظهار کرد: مانور عظیم قدرت انقلاب در بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نشان داد که مردم حامی نظام و انقلاب هستند؛ امید که همه ما در این زمنیه به وظیفه خود خوب عمل کنیم./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات