۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۶۰۵۴۰۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

فلسفه تأسیس سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن است

فلسفه تأسیس سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن است
آیت الله نمازی با اشاره به اینکه سپاه برای دفاع از انقلاب و دستاورد‌های آن تأسیس شد، گفت: فلسفه وجودی و تأسیس سپاه، دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی ظهر امروز در جمع مربیان عقیدتی سیاسی، فرماندهان حوزه و بسیجیان شهرستان کاشان در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان به فلسفه نام گذاری روز عقیدتی سیاسی در سپاه اشاره کرد و گفت: فلسفه تأسیس سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی و اسلام و دستاود‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی نامگذاری یک روز با عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران را در نیرو‌های مسلح جهان بی سابقه دانست و افزود: در نیرو‌های مسلح نظام توحیدی عملیات نظامی مقدمه‌ای برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها و اعتقادات یک ملت موحد است.

به گفته وی ما مسلمان و پیرو مکتب اهل بیت (ع) هستیم و چارچوب نظام اهل بیت (ع) و دوام و قوام آن نیز براساس توحید و نبوت و امامت و معاد است.

آیت الله نمازی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن تأسیس شد، اظهار داشت: فلسفه وجودی تأسیس و تشکیل سپاه پاسداران دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن است.

وی اقتدار و درخشش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس  وغائله‌های خوزستان، کردستان و شمال کشور و پاسداری از تمامیت ارضی کشور را حائز اهمیت خواند و افزود: اگر شاخصه‌های سپاه را که پاسداری از انقلاب و دستاورد‌های آن است، از سپاه گرفته شود تبدیل به یک نیروی نظامی مانند نیروی نظامی دیگر کشور‌های جهان تبدیل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران را ملتزم به اعتقادات و مبدا و توحید و معاد دانست و با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارتش‌های جهان متفاوت است، گفت: اگر این ویژگی‌ها از ارتش جمهوری اسلامی ایران سلب شود نسخه بدل ارتش عربستان و پاکستان خواهد شد.

آیت الله نمازی ابراز کرد: اگر امروز ترامپ رییس جمهور آمریکا سپاه را تروریستی اعلام می‌کند برای رعب و وحشت و ضربه‌های مهلکی است که از سپاه پاسداران دریافت کرده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران و نیروهای مسلح در نظام توحیدی مردان بزرگ مواقع حساس و سرنوشت ساز هستند افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یک نیروی مقتدر نظامی و شهادت طلبی است که با هر توطئه با قدرتی مقابله می‌کند./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات