۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۶۰۵۴۴۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

اقامه بیانیه گام دوم انقلاب، شرط ضروری تحقق تمدن اسلامی است

اقامه بیانیه گام دوم انقلاب، شرط ضروری تحقق تمدن اسلامی است
حجت الاسلام صاحبقرانی گفت: مبلغان با اقامه بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه می توانند همچون زمان انقلاب و دفاع مقدس طلایه دار حرکت مردم به سمت تمدن اسلامی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی روز گذشته در همایش طلایه داران ولایت با اشاره به بیانیه «گام دوم انقلاب» بیان داشت: بنده به عنوان کسی که مسئولیت خطیری بر دوش دارم و تکلیفی که مقام معظم رهبری بر مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی عنایت داشتند، که با وجود مبلغان و مبلغات بتوانند این موضوع را پیگیری کنند، از تمامی مبلغان انتظار دارم نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب در بحث های تبلیغی خود توجه ویژه داشته باشید.

وی افزود: برای تحقق این بیانیه باید چهار اقدام اساسی صورت بگیرد، نخست تفهیم آن است، به این معنا که ما باید بفهمیم این بیانیه چیست و چه ابعادی را در بر می گیرد، گام دوم ابلاغ آن به تمامی افراد در جامعه است تا پیام آن به گوش همه برسد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: سومین گام تبیین است به این معنا که این بیانیه باید برای همه بیان شود تا ضرورت آن را درک کنند، در نهایت مهمترین گام اقامه این بیانیه است که نباید در حد یک شعار و سخنرانی باقی بماند؛ بر این اساس باید با بستر سازی سه ساحت تفهیم، ابلاغ و تبیین گام چهارم، یعنی اقامه بیانیه را برداریم.

وی تاکید کرد: ما الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت را پیش رو داریم، که مقام معظم رهبری دستور دادند تا روی این الگو کار و از 1400 این الگو در جامعه پیاده شود.

حجت الاسلام صاحبقرانی اضافه کرد: ما در دوران دفاع مقدس ثابت کرده ایم که پیشگامی و طلایه دار بودن مبلغان و علما توانست مردم بسیاری را پای کار بیاورد، امروز نیز رسالت ما همانند زمان انقلاب و دفاع مقدس است، نسل ما که انقلاب و دوران جنگ تحمیلی را درک نکردیم رسالت خود می دانیم که در این گام دوم انقلاب با تکیه رهبری بر جوانان این علم را به دوش بکشیم و همچون دوران گذشته طلایه دار حرکت مردم به سمت تمدن اسلامی به عنوان مقدمه ساز ظهور حضرت عصر(عج) باشیم./933/پ203/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات