۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۴
کد خبر: ۶۰۵۴۴۸

اهدای اقلام جمع آوری شده صابئین مندائی به سیل زدگان خوزستانی

اهدای اقلام جمع آوری شده صابئین مندائی به سیل زدگان خوزستانی
سومین محموله اقلام جمع آوری شده صابئین مندائی به سیل زدگان خوزستانی اهدا شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عصر شنبه کمک‌های جمع آوری شده صابیئن مندائی استان خوزستان تقدیم سیل زدگان خوزستانی شد.
 
در این مراسم که در مندی صابئین مندایی برگزار شد، اقلام جمع آوری شده که شامل قند، روغن، حبوبات، لوازم شوینده، لوازم بهداشتی، شکر، برنج، اقلام مورد نیاز بانوان و کودکان است به سیل زدگان تقدیم شد.

در همین رابطه گنزورا طالب، روحانی بزرگ صابیئن مندائی استان با بیان اینکه کمک رسانی به بشر در همه ادیان سفارش شده است، تصریح کرد: ما نیز به نوبه خود احساس وظیفه کردیم تا به هم استانی‌های درگیر سیل کمک کنیم تا از این طریق اعلام کنیم که صابئین نیز غمخوار و شریک سیل زده‌ها در مصائب وارد شده هستند.
                   پ/اهدای اقلام جمع آوری شده صابئین مندائی به سیل زدگان خوزستانی
گنزورا با ابراز امیدواری از اینکه به زودی شاهد بازگشت سیل زدگان به منازل شان باشیم، عنوان داشت: در حد توان در خدمت سیل زدگان هستیم که در این باره توانستیم ستاد کمک رسانی مردمی صابیئن مندائی به سیل زدگان را راه اندازی کنیم که خوشبختانه کمک‌های بسیار خوبی از سوی هم کیشان صورت گرفته است.

از سوی دیگر ناجی برنجی، مسؤول روابط عمومی انجمن مندائیان خوزستان نیز با اشاره به بیت (بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهر اند) گفت: انجمن صابئین مندائی استان براساس وظیفه دینی و انسانی خود در اسرع وقت ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی تأسیس کند و به فضل الهی تاکنون چندین محموله را به مسؤولان هلال احمر جهت توزیع در میان سیل زدگان، ارسال کرده است.

برنجی با بیان اینکه در شهرستان حمیدیه چندین خانواده از برادران مندائی نیز در خطر سیل قرار داشتند، خاطرنشان کرد: صابیئن شهرستان حمیدیه در کنار سایر مردم به ترمیم سیل بند‌ها پرداختند و برادرانه یاور بودند.

وی بیان داشت: به کمک‌های خود ادامه می‌دهیم و امیدواریم در کاهش درد و محنت سیل زدگان سهمی داشته باشیم.
                       پ/اهدای اقلام جمع آوری شده صابئین مندائی به سیل زدگان خوزستانی
مسؤول روابط عمومی انجمن مندائیان خوزستان با بیان اینکه امروز سومین مرحله اقلام جمع آوری شده برای سیل زدگان در اختیار هلال احمر قرار گرفت، عنوان داشت: تلاش کردیم تا اقلام جمع آوری شده براساس نیاز سیل زدگان تهیه شود؛ از سوی دیگر ما در کنار سایر ارگان ها، نهاد‌ها و اقشار مختلف آماده هر گونه همکاری برای کمک به سیل زده‌ها هستیم.

برنجی بر ضرورت رسیدگی به بازسازی خانه‌های سیل زدگان تأکید کرد و گفت: منازل بسیاری از سیل زدگان در جریان سیل اخیر دچار تخریب شد و قطعا بازسازی آن‌ها می‌تواند در کاهش درد‌ها و آلام سیل زده‌ها مثمرثمر باشد ضمن اینکه کمک‌های صورت گرفته تا بازگشت سیل زدگان استمرار داشته باشد.

همچنین جاسم زهرونی، عضو انجمن مندائیان خوزستان با اشاره به استقبال مندائیان استان از کمک به سیل زدگان تصریح کرد: همگان در استان خوزستان برادر و از آدم و حوا هستیم و طبیعی است که در برابر درد و رنج وارده به سیل زدگان بی تاب باشیم و کمک به آن‌ها را بر خود واجب بدانیم./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات