۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۰۵۴۶۱
جنبش حق بحرین:

پیام آیت الله عیسی قاسم، راهبرد انقلابیان را مشخص کرد

پیام  آیت الله عیسی قاسم، راهبرد انقلابیان را مشخص کرد
جنبش «حق» با تأکید بر اینکه پیام رهبر شیعیان بحرین، توصیف دقیقی از اوضاع نابسامان در این کشور است، این پیام را تعیین دقیق راهبرد انقلابیان عنوان کرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، جنبش آزادی ها و دموکراسی، «حق» در پی پیام آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین اعلام کرد که این پیام راهبرد انقلابیان را مشخص کرد و جهت قطب نمای حرکت آنان را به سمت خواسته های بزرگ ملت قرار داد.

جنبش حق بحرین طی بیانیه خود اعلام کرد که تأکید آیت الله عیسی قاسم بر خواسته های بزرگ ملت بحرین از جمله دموکراسی، اشاره به فداکاری های این ملت برای رسیدن به آنهاست.

در ادامه این بیانیه آمده است: آیت الله عیسی قاسم وضعیت سیاسی بحرین را به صورت دقیقی در پیام خود توصیف کرد و در واقع از رهگذر انتقاموجویی رژیم از مردم بحرین و سیطره خودکامه آن بر همه جنبه های زندگی آنان، بحران گسترده ای در این کشور به وجود آمده است.

این بیانیه همچنین درود رهبر شیعیان بحرین بر مردم این کشور را بمنزله دعوتشان به مقاومت، تقویت اراده، روشنگری و سرتسلیم فرود نیاوردن در مقابل رژیم عنوان کرد.

شایان ذکر است که آیت الله قاسم طی پیامی، اصلاح ساختار سیاسی بحرین را به عنوان راه نجات این کشور و مردمش عنوان کرده بود و گفت: حتی اگر باوری به اصلاح وجود داشته باشد بایستی این اصلاح جامع بوده و بر روابط میان ملت و حکومت متمرکز باشد و اینکه مردم منبع حاکمیت هستند./983/ب

ارسال نظرات