۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۰۵۵۰۷
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی:

سیل اخیر تجلی وحدت و همدلی مردم بود

سیل اخیر تجلی وحدت و همدلی مردم بود
رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه سیل اخیر تجلی وحدت و همدلی مردم بود، گفت: حلقومی که ندای اختلاف سر دهد حلقوم شیطان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، امروز در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت که در ساختمان حج و زیارت برگزار شد، خدمت در حوزه حج و زیارت را توفیق الهی دانست و گفت: حجت الاسلام والمسلمین نواب شخصیتی با تجربه و آشنا به رموز مناسک حج و عمره است.

وی افزود: همچنین خدمات ارزنده حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در مسؤولیت ها و پست‌های مهم و سنگین مانند حوزه حج و زیارت جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با انتصاب رهبری در بسیاری از پست‌ها انجام وظیفه کرده است، عنوان داشت: وی در این مسؤولیت ها عملکردی قابل قبولی داشته است.

رییس دفتر مقام معظم رهبری تقویت و افزایش وحدت را از برکات سیل اخیر در کشور بیان کرد و گفت: سیل مخربی که در بسیاری از مناطق کشور آمد امتحان الهی بود و مردم در این امتحان با تقویت وحدت سربلند شدند.

وی با تاکید بر اینکه هدف شیطان ایجاد اختلاف و نزاع در میان مردم است، اظهار داشت: آن حلقومی که ندای اختلاف سر دهد حلقوم شیطان است و تنها هدفی که در این اختلاف افکنی دنبال می شود نابودی یکپارچگی نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی ادامه داد: ما دیدیم که در سیل اخیر مردم نسبت به برخی مسائل گله داشتند و ناراحت بودند اما این را هم شاهد بودیم که همه مردم در مساله رهبری باهم متحد بودند و این مهم بسیار قابل توجه است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات