۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۰۵۵۴۰

سفر خادمان آستان مقدس عباسی به پاکستان

سفر خادمان آستان مقدس عباسی به پاکستان
خادمان آستان مقدس عباسی با هدف دیدار با شیعیان پاکستان به این کشور سفر کردند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، جمعی از مسؤولان و خادمان آستان مقدس عباسی که به پاکستان سفر کرده اند با حجت الاسلام سید حافظ ریاض حسین النجفی النقوی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و رییس مدرسه دینی امام المنتظر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) واقع در شهر لاهور این کشور دیدار کردند.

حجت الاسلام نقوی در این دیدار خاطرنشان کرد: آستان مقدس عباسی توانسته است که مفاهیم اسلامی و دینی را به شکل صحیح به مخاطبان انتقال دهد و حجت الاسلام سید احمد صافی تولیت شرعی آستان مقدس عباسی، مدیریت خوبی بر این مجموعه دارد.

مسؤولان آستان مقدس عباسی نیز در این دیدار بیان داشتند که هدف از این سفر ارتباط با پیروان اهل بیت (علیهم السلام) و شیعیانی است که سفر به عراق و زیارت آستان های مقدس برایشان دشوار است.

آنان همچنین از مدرسه علمیه منهاج الحسین (علیه السلام) بازدید و با حجت الاسلام محمد حسین اکبر رییس این مدرسه دیدار کردند.

مدرسه دینی امام المنتظر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) واقع در شهر لاهور پاکستان دارای 5 شبعه واقع در کشورهای ایران، عراق، دانمارک، سوئد، آمریکا و پاکستان است که و صدها تن طالبان علوم دینی در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

ارسال نظرات