۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۰۵۶۰۶
با هدف کمک به سیل زدگان؛

هدایای غیر نقدی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری وارد مدرسه پلدختر شد

هدایای غیر نقدی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری وارد مدرسه پلدختر شد
هدایای غیرنقدی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با هدف کمک به سیل زدگان، با حضور مدیر و معاونان این استان، به مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر تحویل داده شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، هدایای غیرنقدی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با هدف کمک به سیل زدگان، صبح امروز با حضور مدیر و معاونان این استان، به مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر تحویل داده شد.

این هدایا که از سوی مدارس علمیه خواهران استان جمع آوری و در قالب بسته‌های بهداشتی، پوشاک، فرش، پتو و مواد غذایی تهیه شده بود، امروز در اختیار مسؤولان مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر قرار داده شد تا ان شاءالله با مدیریت و نظارت آن‌ها بین نیازمندان توزیع شود.

حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در جمع طلاب و مسؤولان این مدرسه علمیه با تشکر از حضور جهادی آن‌ها در حادثه سیل اخیر اظهار کرد: تبلیغ دین خدا تنها به گفتار نیست، باید در عمل هم صورت پذیرد که این حضور پرشور طلاب و روحانیان در عرصه کمک به مردم بهترین تبلیغ عملی بود.

وی حضور جامعه روحانیت در متن این حادثه تلخ را بهترین جهاد عملی دانست و افزود: جامعه روحانیت نشان داد که همانند دوران دفاع مقدس در خط مقدم خدمت به مردم و انقلاب قرار دارد و این روحیه ستودنی است.

حجت الاسلام رحمانی با تأکید بر اینکه باید برای بازتوانی روحیه معنوی آسیب دیدگان از سیل نیز تلاش جدی صورت گیرد، گفت: به یقین نقش حوزه‌های علمیه خواهران در این بین خصوصا در ماه مبارک رمضان غیرقابل انکار است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، مهمترین رسالت امروز طلاب را هدایت دینی، هدایت سیاسی و خدمات اجتماعی برشمرد و تصریح کرد: امروز ما طلبه جوان را با بیل و چکمه‌های گلی در حال خدمت می‌بینیم و خدواند را شاکریم که روحانیت در کنار دیگر نیرو‌های امدادی همچون ارتش، سپاه، هلال احمر و... نقش بی بدیلی را در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان ایفا کرده است.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه تا زمانی که موضوع سیل جمع نشده طلاب و روحانیان در کنار مردم خواهند ماند، ابراز کرد: انجام کار فرهنگی و خدمت رسانی به مردم مهمترین رسالت امروز ما است که باید مورد توجه جدی همگان قرار گیرد./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات