۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۰۵۶۶۱
امام جمعه همدان:

هلال احمر از سرمایه عظیم اعتماد مردم استفاده کند

هلال احمر از سرمایه عظیم اعتماد مردم استفاده کند
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اعتماد مردمی یک سرمایه عظیم است بنابراین هلال احمر از سرمایه عظیم اعتماد مردم باید به نحو احسن استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز در دیدار با کارکنان و اعضای هلال احمر همدان با تبریک هفته هلال احمر یادآور شد: یکی از نهادهایی که هر جا مشکلی ایجاد می شود و در کنار مردم قرار دارد هلال احمر است.

وی افزود: در جریان سیل که مردم عزیزمان در استان های مختلف با مشکلات فراوانی مواجه بودند این اعضا هلال احمر بودند که در کنار دیگر نهاد های امداد رسان زحمات فراوانی کشیدند.

امام جمعه همدان با بیان این که هلال احمر دارای موفقیت های فراوانی بوده است اظهار داشت: آمار های موجود نشان از موفقیت های شما و همکاران شما دارد و باید به خاطر این تلاش ها از شما تشکر کرد.

وی به جمع آوری کمک های مردمی توسط هلال احمر اشاره کرد و گفت: آمار و ارقام موجود از کمک های مردمی نشان دهنده اعتماد مردم به شما است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: این اعتماد مردمی یک سرمایه عظیم است بنابراین هلال احمر از سرمایه عظیم اعتماد مردم باید به نحو احسن استفاده کند.

وی با تقدیر از فعالیت های اعضای هلال احمر خاطر نشان کرد: هر چند تقدیر و تشکر ما کاری ظاهری است اما آنچه باقی خواهد ماند زحمات دلسوزانه شما در این ایام است که دارای ماندگاری می باشد./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات