۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۶۰۵۶۹۳
سردار اشتری:

همکاری بین بسیج و ناجا همیشگی بوده است

همکاری بین بسیج و ناجا همیشگی بوده است
فرمانده نیروی انتظامی گفت: همیشه روابط فی ما بین و تعامل خوبی بین بسیج و ناجا دایر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی امروز در جمع فرماندهان انتظامی و در دیدار با رییس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به همکاری و هماهنگی مثال زدنی ناجا و سازمان بسیج گفت: هم ناجا و هم سازمان بسیج غیورانه از آرمانها و ارزش های انقلاب دفاع کرده ایم.

سردار اشتری با اشاره به همکاری های این دو نهاد ابراز کرد: در راستای تدابیر و مطالبات فرمانده معظم کل قوا این دو نهاد بیش از پیش تکیه بر تحقق آن دارند و اقدامات اجرایی بسیاری در دستور کار است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به زمینه های تعامل گونه در بسیج و ناجا گفت: خدا را شاکریم طی سال های متمادی تعاملاتی که شکل گرفته است موجب برکت و ثمرات بسیار عمیقی داشته است.

وی با در راستای قدردانی و تشکر از اقدامات خیرخواهانه بسیج در مناطق سیل زده ابراز کرد: بسیج در حادثه اخیر از جمله اولین نیروهای اعزامی به مناطق سیل زده بود و در نقش خود به خوبی تاثیرات فراوانی گذاشت که ابتدایی ترین آن تسلی دل مردم دیار سیل زدگان شد.

سردار اشتری ضمن تبیین و تشریح نقش کلیدی بسیج در جامعه، خاطر نشان کرد: سازمان بسیج در راستای حفظ و صیانت از ارزش های اسلامی مورد تاکید مقام معظم رهبری همواره تلاش کرده و گام های متعدد و پرثمری نیز برداشته است.

فرمانده ناجا در پایان گفت: ما بر ظرفیت بی مثال سازمان بسیج واقف بوده و اعتقاد ما تشکیل قرارگاه مشترک در راستای توسعه همکاری ها است./۸۱۱/پ202/ب1

محرمی محرمی
ارسال نظرات