۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۰۵۶۹۷
آیت الله طبرسی:

تسلیم و سازش در فرهنگ قرآنی بی معنا است

تسلیم و سازش در فرهنگ قرآنی بی معنا است
آیت الله طبرسی با اشاره به این که در فرهنگ قرآنی تسلیم و سازش معنا ندارد، گفت: ملت بزرگ ایران با تکیه بر فرهنگ ناب قرآنی با ظلم و ستم بیگانه مقابله و مبارزه می‌کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران دوشنبه شب در جلسه تفسیر قرآن خود در ساری با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر ضرورت استفاده حداکثری از معنویت شب‌ها و روز‌های ماه رمضان با انس با کلام الهی تأکید کرد.
 
وی با بیان این که یکی از مهم‌ترین دلایل اهمیت و جایگاه ماه مبارک رمضان نزول کلام الهی در شب‌های قدر است، افزود: مأنوس شدن با مفاهیم قرآنی همچون سدی از ما در برابر هر مشکلی محافظت خواهد کرد.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که ماه مبارک رمضان بهار قرآن است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در این ماه با فضیلت زندگی خود را با ارزش‌های معنوی و قرآنی پیوند بزنیم.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که عمل به قرآن از اهمیت بالایی برخور دار است، بیان داشت: تنها خواندن قرآن به تنهایی کافی نیست بلکه باید در کنار قرائت قرآن به دستورات قرآنی نیز پایبند باشیم.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که راه موفقیت در زندگی بهره گیری از مفاهیم و ارزش‌های قرآنی است، خاطرنشان کرد: اما متأسفانه امروز جامعه اسلامی کمی از ارزش‌های قرآنی فاصله گرفته و ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای جبران کمبود‌های این بخش است.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که جامعه قرآنی همواره با قدرت در برابر توطئه دشمنان خواهد ایستاد، بیان داشت: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چهار دهه است در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی با قدرت ایستاده به دلیل بهره گیری از فرهنگ قرآنی است.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که در فرهنگ قرآنی تسلیم و سازش معنا ندارد، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با تکیه بر فرهنگ ناب قرآنی با ظلم و ستم بیگانه مقابله و مبارزه می‌کنند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که راه سعادت و رستگاری در بهره مندی از ارزش‌های قرآنی است، بیان داشت: دنیای بشریت امروز برای رهایی از مشکلات و بحران‌های به وجود آمده راهی جز بازگشت به معنویت و معارف الهی ندارد.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که حضور در جلسات قرآنی نباید تنها به ماه مبارک رمضان ختم شود، خاطرنشان کرد: باید مبانی و مفاهیم قرآنی در تمام سطوح زندگی فردی و اجتماعی ما نهادینه شود تا شاهد تقویت سبک زندگی قرآنی در جامعه دینی باشیم./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات