۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۰۵۷۲۶
با حضور حجت الاسلام رحمانی؛

نشست هیأت امنای مدرسه علمیه کوثر فرخشهر برگزار شد

نشست هیأت امنای مدرسه علمیه کوثر فرخشهر برگزار شد
نشست هیأت امنای مدرسه علمیه کوثر فرخشهر با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با هدف معرفی مدیر جدید این مدرسه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نشست هیأت امنای مدرسه علمیه کوثر فرخشهر، صبح امروز با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این دیدار که با حضور همه اعضا در محل دفتر حجت الاسلام رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تشکیل شد، با توجه به استعفای مدیر مدرسه علمیه کوثر فرخشهر، قرار شد در مورد معرفی هر چه زودتر مدیر جدید این مدرسه گفتگو و تبادل نظر صورت گیرد.

در نهایت مقرر شد دو نفر از دانش آموختگان سطح سه این مدرسه با ارائه یک برنامه جامع مدیریتی از سوی هر کدام به هیأت امنای مدرسه معرفی تا در نهایت گزینه مورد نظر به مدیریت استان معرفی گردد.

همچنین در این نشست در مورد کمبود فضای آموزشی و خوابگاهی این مدرسه نیز تبادل نظر صورت گرفت که در نهایت مقرر شد ساختمان فعلی که در وقف حوزه علمیه برادران است، به صورت کامل به مدیریت حوزه علمیه خواهران استان واگذار شود تا با جذب اعتبار لازم برای تعمیر و تکمیل آن برای آغاز سال تحصیلی جدید اقدام کند.

در ادامه بر حضور پررنگ طلاب این مدرس علمیه در مجالس مربوط به بانوان به ویژه در ایام تبلیغی ماه مبارک رمضان تأکید شد.

همچنین ارتباط مستمر طلاب این مدرسه علمیه با ادارات، هیأت‌های مذهبی، جلسات مربوط به امور قرآنی و حضور فعال در مساجد سطح شهر در دستور کار متولیان امر مدرسه علمیه کوثر فرخشهر قرار گرفت.

در پایان این نشست نیز تأکید شد حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب و تبیین این بیانیه در مرحله اول برای خود طلاب و در مرحله بعد برای عموم جزء مهمترین اولویت‌های مدرسه برای سال تحصیلی جدید قرار گیرد./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات