۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۰۵۷۳۱
استاندار خراسان رضوی:

آماده همه گونه کمک به جامعة‌ المصطفی هستیم

آماده همه گونه کمک به جامعة‌ المصطفی هستیم
رزم حسینی با بیان این که هدف انقلاب گسترش فرهنگ اسلام بوده است، گفت: به درستی جامعة‌المصطفی در عرصه بین‌المللی در این جهت فعالیت های درخشانی داشته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی، در دیدار با حجت‌الاسلام مهدوی‌مهر، رئیس جامعه‌المصطفی- واحد مشهد، ضمن ابراز خرسندی از آشنایی با مجموعه فاخر المصطفی بیان داشت: خداوند را شاکرم که این توفیق نصیبم شد تا با این نهاد ارزشی، که در جهت گسترش فرهنگ و اسلام ناب محمدی(ص) در سراسر دنیا می‌کوشد، آشنا شوم.

علیرضا رزم حسینی افزود: هدف اصلی انقلاب اسلام همین است که فرهنگ و معارف اسلامی گسترش پیدا کند که به درستی جامعة‌المصطفی با تدبیر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) تأاسیس شده است و در عرصه بین‌المللی در این جهت فعالیت دارد.

وی، در ادامه، به تبیین ظرفیت‌های استان خراسان رضوی اشاره کرد و ادامه داد: آمادگی داریم همراه معاونان استانداری، با هدف خدمت به جامعه اسلامی و انسانی و تقویت این نهاد دینی و فرهنگی، از مجموعه فاخر جامعه‌المصطفی- واحد مشهد دیدن کنیم و بنا به نیاز مجموعه، اگر کمکی از ما ساخته است، همکاری لازم و شایسته‌ای داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی همچنین به مدل توسعه اقتصادی خود اشاره و تصریح کرد: باید به سمتی برویم که در حوزه اقتصادی کارهای مهمی صورت گیرد. اگر الگوی حکومت‌داری موفق ارائه بدهیم، جذابیت حکومت دینی‌مان به مراتب بیشتر اثرگذاری خواهد داشت.

رزم حسینی اظهار کرد: نتوانسته‌ایم فرهنگ توانمندسازی را در کشور به درستی توسعه دهیم؛ از این رو، روحانیت و عالمان دینی در این جهت نقش بسیار مهمی دارند که باید به آن پرداخته شود.

حجت الاسلام مهدوی‌مهر نیز در این دیدار با اشاره به محور فعالیت‌های جامعةالمصطفی، به تبیین فعالیت‌ها و ظرفیت‌های بین‌المللی این نهاد پرداخت.

رئیس جامعه‌المصطفی واحد مشهد، خدمت به جامعه انسانی و تلاش برای وحدت امت اسلامی را از اهداف عالی المصطفی برشمرد و آموزش معارف دینی را برای اهل تسنن، مصداق بارز عمل به این اهداف عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ مهدوی‌مهر ضمن تحسین و تقدیر از سیاست‌ها و اقدامات مؤثر استاندار خراسان رضوی، اعلام آمادگی کرد در جهت رشد و تعالی شهر مقدس مشهد از هیچ اقدامی دریغ ننماید./1330/ج

ارسال نظرات